"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Thursday, December 2, 2010

Selamat Pengantin Baru Kazenku



Tak sangka pulak selepas jak balik dari Program Orientasi Penempatan Guru Sandaran Siswazah Bil.5/2010 yang berkampung 3 hari di Hotel Promenade Kota Kinabalu, terus saya pigi kenduri kahwin Kazen saya di Kampung Masjid Menumbok…


So, saya pigi pada majlis malam berbedak dan berinai serta berzikir. Saya ini dari kecik lagi suka ikut bapa saya join berzikir, padahal semuanya orang-orang tua.. Dah saya minat, so join jak la.. Saya sorang jak yang muda time berzikir tu.. Ceewaaahhhh… Hahahaha…


Tahniah dan Selamat Pengantin Baru Buat Kazenku Dayang Norafidah Binti Mohd Thaufick dengan Pasangannya Suffri Bin Salim. Ku doakan kamu bahagia hingga ke akhir hayat.. Hiasilah dunia barumu dengan ilmu dan amal agar mendapat kuarga yang diredai oleh ALLAH S.W.T… AMIN…..


Kawin ala-ala Adat Brunei

Jelingan manja wei kazenku ani.. hahaha

Eh, x sangka pulak bajuku dgn kazenku (Nana) sedondon.. Padahal x berjanji pun..


5 comments:

whitecappuccino said...

cantik dia...

azwa amani said...

wahhhhhhhhhh..bestnyerrr dapat kawin..epsss..salah plak, bestnyer kazen kawin..heheheh...wahh sedondon.. :)

Aida Azryn said...

Selamat pengantin baru untuk kazen kamoo.. :)

A~ said...

cantik la. more pics please. its interesting to see adat lain punya wedding. :)

Awangku Johan said...

>>whitecappuccino
yup, cantik

>>Awin
yup, kazen AK yg kawin ...
baju AK dgn kazen pun sedondon

>>AiDa AzRyN
thanks yaa...

>>A~
haha... nti la upload pic dia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...