"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Thursday, December 2, 2010

Pak Pandir di Ofis


Pak Pandir mahu pastikan segala kerjanya dilakukan dengan baik.

Jadi setelah membuat fotokopi untuk dokumen-dokumen itu, dia selalu membandingkan salinan itu dengan salinan yang asal.

Takut kalau-kalau terdapat salah ejaan….

Hahahahaha.. Ada ke macam tu…

12 comments:

apih el nino said...

Kalau ada pun Pak Pandir sorang je la yang buat. Hahaha...

Citarasa Rinduan said...

salam..cikgu.
saya dah baca lawak ini..tak silap dalam majalah mastika


hehehhe

Fiqah Alias said...

hehehe....sampai bila2 nk cari kalo2 ada kesalahan tu ntah laaaa..heee~ pak pandir...ish3..(^_^)

whitecappuccino said...

hehe..ada jgk org mcm ni yer..nama lagi pak pandir..

Awangku Johan said...

>>apih el nino
hahaha... mmg pak pandir sorg yg leh buat

>>Citarasa Rinduan
ya ka... saya lgsung x baca mastika haha

>>Fiqah Alias
SMpai pak pandir pening hehehe

>>whitecappuccino
ada... pak pandir sorang

shichi_iza said...

hhaha.... pak pandir ni terlebih rajin dah....

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
hahahaa.. nk dpt salary byk la tu

shichi_iza said...

bagus la dapat salary tinggi, kalau boss cut salary sebab melengah2kan keja camne..... haha

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
hahhaa tepuk dahi tanyalah diri hehe

shichi_iza said...

hahaha.... cian pak pandir, hajat nak jadi pekerja contoh ni...

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
haha.. tak kesampaian la tu

shichi_iza said...

haha... patah ati pak pandir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...