"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Thursday, December 30, 2010

PM Isytihar Jumaat Cuti Umum


PM DAH UMUM CUTI SEMPENA MALAYSIA JUARA PIALA AFF SUZUKI 2010 !!!.....Oleh itu, bergembiralah mereka yang bercuti hehehe..

Tapi, macam mana dengan negeri Kelantan, Terengganu dan Kedah?? Kan hari Jumaat bagi 3 buah negeri itu cuti.. Hurrrmm.. tanya PM hehe

KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sebentar tadi mengumumkan Jumaat ini (31 Disember) sebagai cuti umum sempena kejayaan sulung pasukan bola sepak kebangsaan pada kejohanan Piala AFF Suzuki 2010. - BERNAMA

-sumber : BHARIAN


Terima kasih, PM

10 comments:

whitecappuccino said...

Alaa..kita mmng cuti jumaat pun hehe

Aqila Safuan said...

haha.asal boleh je pm niii.. wuaaa!! congrats malaysian players and the coach. really proud of them.

||aLeaSaRa|| said...

tahniah kepada semua player.suka sgt2!

su said...

sgt2 suke bile PM umumkan cuti! hehe...

~tice su~

Awangku Johan said...

@@whitecappuccino
haaa.. amacam tu kak.. p tnya PM hehe

Awangku Johan said...

@@Aqila Safuan
haha.. proud of them.. sbb mrk la kita dpt cuti hehe.. tp sy mmg sdg bercuti skrg ni hehe

Awangku Johan said...

@@||aLeaSaRa||
yup thniah buat mrk

Awangku Johan said...

@@su
ooo suka ek.. nk melepak esok la tu hehe

Ask said...

Salam..
Yes!! Cuti.. Tapi kami mmg cuti pn..
Isnin nie dah mula kuliah.. uhuk~
*Mode happy dgn kemenangan Malaysia*

Awangku Johan said...

@@Ask
Wkumsalam
a'ah cuti..
abg pun mmg cuti.. isnin ni dah start mgajar dah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...