"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, December 8, 2010

Letrik Terputus lagi......


Argghhhh Panas.. Panass.. Panasss…

Hampeh tul.. Bekalan letrik terputus lagi.. Huhuhu.. Apa la nasib kampung aku ni.. Selalu jak bekalan letrik terputus.. Ohhhh…. Buat sakit hati jak… dah la panas, pastu makin panas dan meruap lagi ni.. Huhuhu.. Rumah kat Laut ni kalau pagi dan petang cnfirm panas… Kalau dah nk masuk malam tu cnfirm sejuk.. Ni letrik dah terputus ini wat aku pun makin panas… Huhuhhu.,…. Weeeiii SESB (Sabah Electricity Sdn. Bhd) kenapa kamu putuskan bekalan letrik ini haaaa….. Ini mesti wat catuan letrik ini.. Huhuhuhuhu…

Apa-apapun sabar jak la.. duduk kat bawah pokok sambil tggu angin bayu laut datang hehehehehe..

6 comments:

A~ said...

kesiannye u letrik takde. hari tu i takde letrik pon rasa cam nak gila dah. cam mana nak buat homework?

Awangku Johan said...

@@A~
hurmm kiranya hari2 tiada letrik kat kg saya ni.. huhuhu...

Al said...

wah cayalah
letrik xde pon sempat lg post entri ek
power gk batt ko ye

Awangku Johan said...

@@Al
huhuhu.. bateri ori wei.. hehe

ijatnuar87 said...

hehehehe...lilin ader kan,aper susah,hehehe

Awangku Johan said...

@@ijatnuar87
haha.. td kan masih g siang mcm mn nk guna lilin.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...