"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, December 29, 2010

Terima Kasih buatmu Ask

Terima kasih diucapkan buat Ask iaitu tuan blog “Aku Anak Mak” sebab beliau telah bersusah payah membuat entry mengenai blog saya dan beberapa blogger yang lain…

Terima kasih diucapkan sekali lagi.. wat susah-susah kat kamu jak membuat entry tuk abang.. apa-apapun moga kamu sentiasa berjaya, abang doakan tuk kamu ya Ask…

Betul kata kamu “Susah itu tarbiyah, Sabar itu indah”.. Dalam berblog begitu la yang kita dapat sentiasa bersusah payah tuk menaikkan blog kita… sntiasa sabar jugak. Berblog ni ibarat pasang surut air.. hehe.. so kena sentiasa bersabar.. Dalam kehidupan pun kita kena aplikasikan dengan apa yang kita luahkan itu…

Tapi pabila dah berjaya ingat tu jer.. “Bila dah mendongak ke langit, rumput dibumi jangan dilupakan”… hehehe..

Nak tengok entri yang dibuat oleh Ask ---> "Aku Anak Mak"

Ok, keep n touch.. moga berjaya..

Sekali lagi, terima kasih tak terhingga dari abang ek…

6 comments:

Ask said...

Salam..
Terima Kasih juga yg tdk terhingga buat Abg Awang.. hehe~
Terima Kasih juga atas doa..
"Aku Anak Mak" sgt2 menghargainya juga.. =)

Awangku Johan said...

@@Ask
waalaikumsalam...
sama2.. hehe

misz nana said...

jemput join lucky draw :)

http://syazanaamira.blogspot.com/2010/12/1st-lucky-draw-by-misz-nana.html

suffian said...

errr.. pakcik ni pun anak mak juge.. hehehe..

Awangku Johan said...

@@misz nana
ooo thanks atas invitation

Awangku Johan said...

@@suffian
aik.. ya ke pakcik hehe..
alalala....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...