"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Friday, December 10, 2010

Karipap

hurmm sodap ar..

Salam semua…

Tadi bangun-bangun pagi terus jak pigi wat senaman push up, angkat itu angkat ini.. pastu p mandi-manda.. Hehe.. Bila dah selesai semuanya apa g sarapan la.. Arrgghhh…. Sarapan hari ni fevret Awang iaitu kuih Karipap… Ohh, mak tiri Awang pun tau kuih kegemaran Awang.. Hehehe.. kuih ni fevret Awang woooo.. Hurmm sedapnya hingga menjilat jari.. Eh, mcm iklan KFC pulak.. haha.. Dulu masa zaman eskol, tiap-tiap pagi Awang jual kuih sebelum p eskol.. Sehingga darjah 6 Awang jual kuih, masuk form 1 dah pencen, coz arwah ibu hantar p gerai-gerai makan jak.. Rindu dengan kuih-kuih yang arwah ibu buat.. Tapi, nasib baik la kami adik-beradik pandai buat kuih, coz hari-hari bantu dia buat so tau la sikit-sikit.. Hehehe.. Masak pun blh ar, tak lah seterer Chef Wan dan Chef Ismail tu.. Hehehe.. Ala-ala kadar je.. masak yang basic2… hehe

25 comments:

apezs shah said...

wah karipap adalah peveret ke..
rajin abg awangku...=)

iszieylyanziy said...

sonoknye,,,ari ni is sarapan ngn laksam,,eheheh

AdiaLuze said...

Inti aper tuuu...Bunyi cam sdapnye laaah...Nak seketol rasa..Hehehe...

Ala..Cb la Awang blajar buat sendiri..ntah2 lagi best..huhuhu

azwa_amani said...

ak punyer kek cheese best sgt...rasa nak makan lagi :)

zacky ~786~ said...

sedap yerr karipap..
my favorite.. hehee

Awangku Johan said...

@@apezs shah
Yup, karipap fevret hamba.. hehe

Awangku Johan said...

@@iszieylyanziy
hurmm lg best laksam.. Laksam tu fevret sy juga, kalau pekena Laksa urrmmm.. sedap ar..

Awangku Johan said...

@@AdiaLuze
Inti kentang.. Haa.. nak ke.. amik jer.. hehe.. Eh, abg pndai buat benda alah ni.. hehe

Awangku Johan said...

@@Azwa_amani
Eh ya ke sedap.. Tapi x tau lagi bila ak leh p sana.. Huhuhu.. hurmm x tau bila g Ak nk buatkan cheese kek tuk Awin

Awangku Johan said...

@@zacky~786~
Ohhh... serupa la fevret kite.. hehe

Tinta NurAz said...

macam best je tgk karipap ni..buncit2 ja..hehe

Awangku Johan said...

@@Tinta NuraZ
hahaha.. buncit2.. lawak ar..
tp kalau makan dgn inti dia tu fuhh~~~ marvellous siut hehehe

░♥si lampu neon♥░ said...

SUKE KARIPAP SADINN

Tinta NurAz said...

hehe..lama gak tak pekena menda ni..esok cuti bleh usha2 beli karipap sebiji dua..hehe

Awangku Johan said...

@@░♥si lampu neon♥░
haha.. karipap sardin pun sodap

Awangku Johan said...

@@Tinta NurAz
haha.. so esok p pekena kat pasar malam n0o... hehe

alkisah69 said...

sedapnya karipap lapaq nak mkn nie....=(

Awangku Johan said...

@@alkisah69
haha.. sian hg.. jgn kempunan dah

shichi_iza said...

karipap??????????? huhuhu, dulu waktu tunggu result stpm keje kat gerai. ari2 buat karipap, sampai tengok karipap pon dah anti dulu....

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
haha.. sedap apa benda alah ni

shichi_iza said...

xnak dah buat karipap.... dah fobia dah ni

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
aik blh pulak fobia.. pasal apa?
ni msti hangus smasa goreng ni kan? hahaha

shichi_iza said...

hahaha... xla, ni sebab ari2 nak kena wat karipap huhu

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
ooo ni kira dh jemu la ni
haha

shichi_iza said...

jemu yg teramat.... huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...