"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, December 21, 2010

Biawak


Haaaaa… pagi ini semasa sibuk-sibuk mengemas di rumah, saya terserempak dengan kelibat biawak.. Kalau nak tau belakang rumah saya ini macam mini Zoo laaaa… Hahaha.. Macam-macam ada tau seperti monyet, burung bangau, biawak, memerang, pelbagai jenis burung, ketam dan lain-lain lagi laaaa..


Tetapi pagi ini saya dan anak-anak saudara ternampak kelibat seekor anak biawak.. kecik jak anak biawak ni.. tapi kalau mak dia fuhhh besar giler.. macam biawak komodo… Biawak laut ini juga pandai memanjat rumah.. Huhuhuhu..

13 comments:

Syed Hilmi Syed Yahya said...

tangkap2....!! nnt leh jual,,,hehehe

mOoN said...

sangat anti ngan biawak ni...huhuhu

syuwai said...

erk.. sama la kita m0on

Awangku Johan said...

@@Syed Hilmi Syed Yahya
Hahaha.. tangkap? ish malas ar kotor

Awangku Johan said...

@@mOoN
haha.. anti, knp? pernah ada pgalaman pahit ke?

Awangku Johan said...

@@syuwai
hahaha..

shichi_iza said...

menakutkan juga biawak 2 boleh panjat rumah....

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
kuku biawak tu tajam

shichi_iza said...

taajam???????? biawak 2 xjahat ngan orang?

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
mustahil biawak jahat klu manusia x mgacau kan?

shichi_iza said...

sapa la nak kacau biawak 2? x ada keja tul la kan org 2.... ni, sy tengok biawak pon sy yg lari marathon.... haha

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
tau tak pa.

shichi_iza said...

haha.... tapi biawak pon takut ngan orang apa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...