"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, December 7, 2010

RaMbuT


(Sekadar Hiasa)

Yang Mana Satu Rambut Anda…..

1) RAMBUT LURUS

Bijak, seorang yang happy, bergaya, cemburu dan pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa pertolongan.

2) RAMBUT KERINTING TEBAL

Kurang bijak, degil, cemburu kuat, romantik, babnyak pergaulan dan susah dalam menyelesaikan masalah diri, tidak suka termenung

3) RAMBUT KERINTING NEGRO

Bijak, ego, cemburu buta, romantik, memilih dan mudah mengamuk bila susah hendak selesaikan masalah

4) RAMBUT IKAL MAYANG

Bijak, berfikir sebelum melakukan sesuatu, berfikiran terbuka, banyak pergaulan dan mudah memaafkan seseorang dengan kesilapan lalu.

5) RAMBUT HALUS/LEMBUT

Bijak sangat, memilih, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan pekerjaan dengan bersungguh-sunggu

6) RAMBUT SIKIT

Bijak, sentiasa berfikiran negatif pada seseorang, ego dan pandai membuka perniagaan walaupun kecil

7) RAMBUT PERANG

Kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf, sosial dan bijal lari daripada masalah

8) RAMBUT TEBAL

Bijak, degil, cemburu, romantik, kasar, banyak kawan dan pandai mengambil hati seseorang

9) RAMBUT KUSUT

Sangat bijak, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, garang, susah nak memafkan seseorang, dan pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa pertolongan

10) RAMBUT BERUBAN

Kurang bijak, suka termenung, sosial sikit, berfikiran terbuka dan pandai selesaikan masalah diri

11) TIADA RAMBUT

Macam mana nak kate yee… kesiaannn

12) RAMBUT WARNA KEMERAH_MERAHAN ATAU KEHIJAU-HIJAUAN

Itu rambutaaannnnnnnnnn…. Huahuahauhaahauhauaua


12 comments:

caera puttih said...

suka entry nie...kalau rambut sy warne-warni cm mane??..kikikiki

cik miera said...

haha...tetiba cm stuju lak..hihi
betul kot.mcm kene je

AiDa AzRyN said...

rambut perang tu kurang bijak eh?huhu.. T-T

Awangku Johan said...

@@caera puttih
hehehe..
kalau rambut warna warni.. maknanya tak berpendirian.. hehe. gurau ek

Awangku Johan said...

@@cik miera
ya ka... wah hehe

Awangku Johan said...

@@AiDa AzRyN
jgn la kecewa.. x semestinya benar pun hehe

Hidayah Ahmad said...

wah , menarik ni

Awangku Johan said...

@@Hidayah Ahmad
heheh.. muchas grasias yaaa

EzzEddin said...

halamak terperasan sendiri plak dengan gaya rambut ihihih

Awangku Johan said...

@@EzzEddin..
awat.. hahaha..

AFITI said...

i takderk rambut...botak licin..wakakaa

Awangku Johan said...

@@AFITI
haaaaa... awat kau habaq x rambut.. huhuhu aurat tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...