"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Monday, December 27, 2010

Syabas Malaysia : Jangan Pandang Yang Elok Sahaja




Syabas Malaysia

Separuh kaki sudah melangkah

Merangkul gelaran menang bertuah


Sinaran laser masih mencela

tanda ada penyokong tak cukup mata

Masih guna akal kepala lututnya


Bayangkan jika hero kita pula ditembaknya

Apa pula laporan Akhbar dan berita?


Banyak cacat banyak cela

Jika Indonesia jaringnya pertama

jumlah 3-0 memang bertukar rupa

Hilang energi hilang percaturan

hilang strateginya


Bukan cukup mudah untuk berkata

ya mereka sudah meningkat permainannya


Yaaaa…..

Hantaran bola dr Sharul Idlan Talaha kpd Safee Sali mbuatkan Malaysia mraih kmenangan...

Sharul Idlan Talaha, Safee Sali...cayalah bro...

2 gol tlepas dr tgn keeper Indon...

tandukan flowerhorn..~_~ Ashari Samsudin..

cantek tndangan gol lu bro...


Jangan bangga lg...

final leg 2 mnanti d Indon...

mna tau depa nk balas dendam kaw2 plak nnt...

pmain2 Malaysia...teruskan pjuanganmu...

syabas d ucapkan d atas kmenangan yg tlh d cipta...

MALAYSIA BOLEH!!!!


Apapun syabas dan tahniah

penyokong memang kenduri tak sudah

Coach senyum sampai ke telinga


Terhibur tak sudah....:)


Kredit : Orange

22 comments:

NARDtheNERD said...

mmg terhiburrr.
heee.

:))

ADfeez said...

insyaAllah ada harapan untuk menang...
hope x kene tibai je nnti masa kt indon...

Awangku Johan said...

@@NARDtheNERD
yup mmg terhibur

Awangku Johan said...

@@ADfeez
insyaallah.. harap2 semuanya berjalan lancar d sana nnti ek.. coz takut nti akan d balas apa yg pnonton malaysia buat pada penjaga gol indonesia..

masterfaiz said...

yang penting jangan bagi banyak ruang kosong kat depan pintu gol kita.. bahaya..

alexa yussida said...

susah bila fan tataw etika...all the best msia

Jo Qusary said...

nak kena panggil bomoh hujan utk tolak bala kat Indon nanti...hahaha

mr.syazwan said...

F
U
U
U
Y
O
O
O
O

OLE2.. BERJUANGLAH ...PAHLAWANKU...SATUKANLAH TEKAD SEMANGATMU.. KAMI RELA ..KORBAN NYAWA DEMI DAULAT NEGARA TERCINTA..

Burp said...

header yg last tuh pling cantek! :D

Tuan Penasihat said...

cuma risaukan keselamatan pemain dan penyokong pasukan kita. faham sajalah dengan gelagat fanatik garuda yang tak reti nak hormat kita dan ugutan yang sangat banyak dan menakutkan dari mereka. harap allah melindungi pemain, penyokong kita dan melembutkan hati hati mereka. hentikanlah provokasi.
peace no war.

sudirman said...

yehhhhhhhhhhhhhhh....org hensem lalu sekejap ble..hahahaha

miZz_nizZ said...

insyaAllah..kaloxralit ok mlysia nnt ni..hopefully=)

a'im said...

banyak version..

http://kindofsoul.blogspot.com/2010/12/final-piala-suzuki-aff-2010cerita.html

Awangku Johan said...

@@masterfaiz
yup betul tu.. jgn bg ruang lgsung kat mrk nnti

Awangku Johan said...

@@alexa yussida
hurm.. gtu la gamatnya bila fanz yg x tau etika huhu..

Awangku Johan said...

@@Jo Qusary
hahaha.. lawak2..

Awangku Johan said...

@@mr.syazwan
fuyyyoooo bersemangat tul mr.syazwan ni hehehe

Awangku Johan said...

@@Burp
hahahaha.. ya

Awangku Johan said...

@@Tuan Penasihat
yup betul tu.. risau pasal 2 tu jak.. pemain dan pyokong.. hurmmm doa je la ek

Awangku Johan said...

@@Sudirman
heelllooo abg sudir dah silap komen ni.. sini bukan tuk komentar orang hensem hehhe.. dah lari dari tajuk utama ni hehehe

Awangku Johan said...

@@miZz_nizZ
insyaallah, harap2 gtu la

Awangku Johan said...

@@a'im
yup byk version yg dapat d ulas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...