"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Friday, December 31, 2010

Jumaat Datang Lagi --> Breakfast


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semuaa…

Akhirnya jumaat datang lagi.. So, hari ni selamat bercuti ya buat semua rakan-rakan bloggers.. Cuti umum katakana.. Hahahaa..

Kepada kaum-kaum Adam jangan lupa pulak hari ni hari jumaat… Alaaaa.. apa lagi nanti solat Jumaat tau.. jangan pulak tak pegi bersolat.. Huhuhu.. Solat itu adalah tiang agama, so tunaikanlah dengan ikhlas..

Hurrmm… baiklah, saya pun dah naka p bersarapan ni.. Meh tengok apa sarapan saya di pagi jumaat ini.. Sedap tau… feveret saya lagi Karipap.. Hahaha.. eh ada satu kuih lagi itu pulut panggang.. Alamak, air liur dah meleleh… Ok laa.. nak p bersarapan dlu..

Byeeee…


Kuih karipap dan pulut panggang

10 comments:

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, macam sedap jer pulut panggang tu.. nak sikettt.. huhu..


http://mysuarablog.blogspot.com/2010/12/azam-2010-tak-tercapai.html

azwa_amani said...

bestnyerr ak

Ask said...

Salam..
Sedap nya~
Aku pn suka karipap..
Yummy~ best.. hehe =)

Yellow LEOpard said...

pulut panggang sedap

Darkbatman said...

lame giler xmkn pulut panggang.. sedapnyeeee

Awangku Johan said...

@@ZWAN SABRI
haha.. mmg sedap pun.. inti udang tau.. kalau la pintu Doraemon wujud.. sure saya hntarkan hehe

Awangku Johan said...

@@azwa_amani
a'ah best sgt2.. nak tak?? hehe

Awangku Johan said...

@@Ask
ooo sama fevret dgn abang.. Hari2 mkn karipap pun x jemu hehe

Awangku Johan said...

@@Yellow LEOpard
a'ah mmg sedap... lebih2 lagi intinya udang..

Awangku Johan said...

@@Darkbatman
ya ke aie.. lorr.. kan kat situ ada jg jual pulut panggang.. nti awal2 pagi p beli hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...