"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Thursday, December 23, 2010

RESULT PMR 2010


Dup dap dup dap dup dap...

Berdegup jantung tu ya selaju pecutan kapal terbang.. Hahahaha..

Ada yang x lena tido ni coz mnunggu result PMR masing2.. hehehe..

Apa-apa pun, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan salamat maju jaya dalam kehidupan anda sebagai pelajar di masa akan datang...

percaya lah buat adik-adik sekalian...PMR ini hanyalah "warm-up" sahaja dalam kehidupan sebenar anda di dunia luar sana...

tiada apa-apa yang memudaratkan walau apa pun keputusan yang anda perolehi..

namun begitu PMR juga asas kepada yang seterusnya...

yang Paling Penting...Jangan lupa sentiasa berdoa kepada ALlah SWT...

Ok, lepas ni serikan warna-warni kehidupan anda dgn ilmu dan amal yang berguna k..

Majukanlah negara kita seiring dgn ngara2 lain..

15 comments:

shichi_iza said...

warming up yg menentukan arah tuju mereka d masa hadapan... sebab akan menjurus kpd aliran berbeza nanti... seorang je kazen tahun ni pmr

Tok Esah said...

huhuuhu, adik ketiga tok amek result esok, harap2 dia berjaya lah.. heh



Senarai blogger join gathering

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
sy x tau brp org kazen amik PMR.. terlalu ramai kazen

shichi_iza said...

wahhh, best 2 ramai kazen...
sy x ramai kazen n kebanyakkannya kazen pompuan, so rapat la ngan kazen ni... hehe

Awangku Johan said...

@@Tok Esah
kita doakan tuk mrk la tok.. mudah2an mrk berjaya.. Amin

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
yup.. ramai sgt pun susah nk ingat hehe...

shichi_iza said...

hahaha.... ble plak xingat kazen ek... tapi kalau dah ramai sgt mmg la xingat kan

Kamsiah said...

dok berdebar tunggu result spm anak gadis hehe

micky eyqa said...

gud luck utk sapa yg amik result PMR

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
haha.. mmg x ingat kazen2 terlalu ramai

Awangku Johan said...

@@Kamzuah
moga result anak gadis akak gempak

Awangku Johan said...

@@micky eyqa
yup.. gd luck

shichi_iza said...

t buat tag nama la Ak, x pon cam attendance.... haha

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
ish x kan smpai gtu huhu

shichi_iza said...

haha.... advance guna cam 2....
brapa bnyak kazen AK ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...