"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Friday, December 3, 2010

Jom Solat Jumaat --> Alamak Hujan la pulak



Salam semua…


Selamat Tengahari semua dan Selamat menunaikan solat Jumaat bagi kaum adam muslim hehehehe… Ok la, sat g Awang nak p solat Jumaat dah..


Iyolah kat Sabah ini kan masa solat dia awal berbanding dengan masa solat di Semenanjung.. Biar pun dah terbiasa masa solat di sana tapi kena follow kat sini..


Ini la satu masalah ini, pabila nak p solat hujan pulak dah turun… Aziz angkat hujan Jemuran dah turun.. hahahaha… Aduhh… hujan lebat turun… kena pakai payung la ni.. best kalau p solat jumaat dengan jalan kaki.. coz jauh perjalanan luas pemandangan ceewaahhhh…


Ok la semua dah nak jalan dah ni.. tatatititutu…. Adiosss semua

hurmm ni la kawasan rumah saya, rumah atas air kawasan bakau

7 comments:

apezs shah said...

wah cantiknya hujan tu turun hehe...
itu kawasan rumah u ye.. cantik..
pemandangan mmg luas.

azwa_amani said...

wahhhh..ak tunjuklah gambar pantai kat situ..hahti2 jalan tu.insyaAllah, berjalan lagi banyak pahalanya.. :)

Awangku Johan said...

>>apezs shah
haha.. air laut dah nk surut.. klu tak nmpak lah tanah becak haha..
yup ni kawasan rumah AJ... hehe

>>Awin
nnti AK tunjukkan pntai haha.. sabaq na
insyaallah berjalan dgn berhati2 hehee

shichi_iza said...

hobi hujan turun setiap bulan dec, biasalah peralihan angin monsun.... berjalan pon senaman yang baik.... hehehehehe

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
iya, time musim tengkujuh

shichi_iza said...

yup, kat menumbok skrg laut bergelora la 2 kan

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
skrg ni mcm tenang jak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...