"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Friday, December 3, 2010

JOM SANTAI D' BLOG MENCARI ISTERI





Ooooooo Tidaaakkk.. Pabila ada orang pelawa aku join kempen dia iaitu

JOM SANTAI D'BLOG MENCARI ISTERI

*

*

*

Haaaaa… budak ni la yg pelawa aku ek à Titah Perintah Raja Sehari

*

*

*
Jom… Jom…. Jommmmmm…. yiihaaa

*

*

*

Bukan gatai noh… Hahahaha
*

*

*
so.. meh teman jawab soklan dia:


# nyatakan siapa yang aja korang buat blog ?

takde sesapa yang ajar, godek-godek n blajaq sendiri, yang ajak ade lah. Hehehe

tgok orang buat.. pastu jeles.. last2 wat sndiri.. hahahaha


# blog yang macam mana korunk suka ?

blog yang santai, rilex, blog lucu,
Lagi satu Awang ni suka blog Fitness macam blog Darkbatman tu

dan satu lagi Awang suka jugak baca blog Ben Ashaari.. ntah ar.. sorang2 ada aura tersendiri…

yg penting Awang suka baca blog yg ada unsur2 Fitness dan Gym….


# apa azam tahun baru korang ?

Awang nak besarkan badan kira nak ketul2 la hehe
jeles tgok muscle orang hahahaha =)
kalau azam untuk masa depan,
Insyaallah pabila dah sah jawatan DG41 Awang nak sambung Sarjana Pendidikan (M.ed)…. AMINNNN…..

*

*

*

Nak tau budak ni
dia bagi award tau!

ni la award nya.... Nah ke amik la.. hehe



TQ ….

Muche Grasias…..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...