"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Monday, January 24, 2011

AKU, BEN ASHAARI dan ELEE MARDIANA


Pagi ini aku dapat satu mesej dari Abg Ben Ashaari tuk membuat satu entry mengenai penderitaan hamba Allah ini agar kita dapat membantu dan menghulurkan bantuan kepada mereka..

Hamba Allah yang saya maksudkan ialah adik Mohd. Shah dan adik Mohd. Hairuman yang membuatkan saya rasa terharu dengen penderitaan yang mereka hadapi.. Amat sedih dan menyayat hati melihat mereka berdua ini.. Kita melihat mereka pun rasa sakit apatah lagi mereka.. Huhuhu.

Adik Mohd. Shah

(Klik pada nama adik ini tuk membaca laporan berita penuh)


Adik Mohd. Hairuman

(Klik pada nama adik ini tuk membaca laporan berita penuh)

Kalau korang nak lebih tau baca dulu blog Kak ELEEMARDIANA tuk mengetahui berita mengenai adik-adik ini..

Kepada rakan-rakan bloggers yang berkemampuan.. bolehlah menyumbangkan apa-apa yang mampu disumbangkan. Tidak kira dalam bentuk kewangan, makanan dan sumbangan rohani tuk adik-adik ini.. Oleh itu, semua rakan-rakan bloggers di jemput tuk menjayakan usaha Kak ELEEMARDIANA ini.. Jika akak Elee ini sanggup mengorbankan royaltinya, kenapa kita tak boleh buat sesuatu tuk membantu.. Tak pun buat satu entri khas buatnya….

“Berat Mata Memandang, Berat Lagi Bahu Adik-adik dan Keluarga mereka Memikul”

Ringankanlah penderitaan mereka.. Insyaallah hanya ALLAH yang membalasnya setimpal dengan kebaikan anda hulurkan bantuan kepada mereka..



4 comments:

panda montel said...

buat entry juga eh cikgu?

Awangku Johan said...

@@Wen
a'ah.. hehe..
kena luangkan masa jg..

Unknown said...

Terima kasih, cikgu.

Awangku Johan said...

@@Elee Mardiana
sama2 kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...