"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Thursday, January 27, 2011

BEN ASHAARI BLOG


Salam buat rakan-rakan bloggers… kalau korang nak tau Abg Ben Ashaari nak bubarkan blog list.. huhuhu so saya berusaha buat entri ni tuk termasuk dalam Kabinet Menteri Fassola dia.. biar apapun terjadi nak masuk juga…

Sorry terlewat hantar coz tadi pagi saya ada tugas iaitu menjadi hakim d Arena Lontar peluru di Kejohanan Sukan Sekolah di Sekolah saya… Huhuhuhu….



Sila nyatakan berapa kalikah anda update sehari dan jumlah entri anda sehingga kini?

Saya update sehari dalam 3 – 5 kali… Jumlah entri saya sehingga kini adalah 432 entri….

Kenapa anda berminat nak berada dalam blog list BEN ASHAARI ..

- Saya minat berada dalam blog list Ben Ashaari adalah nak mengeratkan hubungan Silaturrahim dan mencari teman baru sesame bloggers…

- Salah satu lagi sebab Blog Ben Ashaari ini ibarat blog contoh buat bloggers Malaysiaa….

Apakah perkara yang ingin anda lakukan sekiranya blog anda popular ?

- ingin menjadi seperti Abg Ben tuk membantu blogger-blogger yang baru

- sentiasa memberi kepuasan kepada reader-readers saya (Eh ada ke readers saya).. hehehe

- Akhir sekali Awang akan kekalkan blog saya ini macam sekarang.. Biarlah orang kenal Awang ini macam mana diorang kenal Awang sekarang ini.. Betul kan…..

14 comments:

abang bro EL said...

Good Luck Bro'...

SheNn said...

Konfirm masuk list ni..hehehe~

::nuRuLaDHar:: said...

gud luck! eheee

man yusoef said...

abang awang popular lah...nak sign kat dahi...haha

Ujang9897 said...

ok2...gd luck..sy kenal awang sbb suke kentut merata..hahahahah

aishareoils said...

goodluck!smoge msuk list..

Awangku Johan said...

@@EL MARIACHI
thanks...

Awangku Johan said...

@@ SheNn
amin... harap2 gtu la

Awangku Johan said...

@@ ::nuRuLaDHar::
thanks yaa

Awangku Johan said...

@@ man yusoef
byk la ko punya popular man.. ko la yg popular drp aku huhuhu

Awangku Johan said...

@@ Ujang9897
haaaa kata aku yg kentut merata.. padahal dia yg kentut merata

Awangku Johan said...

@@ecah..merangkap anak cik nan
amin.. mudah2an masuk list kabinet fassola

Lulu Caldina said...

Semoga berjaya disenaraikan dalam bloglist En. Ben..

Awangku Johan said...

@@Lulu Caldina
awang dah cek dh.. Abg Ben x senaraikan pun.. Huuhuhuhuhu sedihnyaa...

Tak pa ar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...