"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Thursday, January 27, 2011

Kepenatan + Mengantuk = Zzzzzzz



Huaaaaaaaaaa,,, mengantuknyaa… Aku baru jak balik dari sekolah ini.. Ada wat keje kat skolah dengan guru-guru senior (Abang Fadil dan Abang Ishak)..,…..

Disebabkan mengantuk kami bertiga balik secara berjemaah.. racing berjemaah… huhuhu.. Apa tidaknya mengantuk.. kami bertiga kepenatan yang amat sangat.. coz dah 2 hari sukan sekolah berlangsung.. Esok penutupan sukan sekolah… Mungkin akibat kepenatan yg amat sangat kami bertiga mengalami sindrom mengantuk berlebihan.. huhuhuhu…

Tadi masa kat dalam bilik guru.. semasa menaip nampak kami bertiga semuanya ala-ala tido ayam…. Menaip tapi mata tertutup… Huhuhu.. last-last amik keputusan tuk balik berjemaah…

Tadi petang juga membantu pelajar-pelajar hias pondok… sebab ada pertandingan rumah sukan tercantik.. macam-macam dibuat la dengan menggunakan barang-barang terpakai… Akhirnya siap dengan cantik berserta pintu gerbang.. yeahhh… harap-harap rumah hijau menang esok…

Ok la rakan-rakan bloggers sekalian.. awang dan nk tutup kedai tuk hari ini atas sebab-sebab seperti dia atas tu… Esok nak bangun awal jam 5 nak buat workout, solat dan prepare ke skolah….

12 comments:

Mohd Ridhuan said...

gudluck untuk hari sukan esk...

ayushida said...

saya pun tengah mengantuk tahap gaban nih, tapi terpaksa tahan kerana masih ada tugas yg belum selesai....saya sokong rumah kuning!

eddy syrol said...

sini hujan..super duper best tido..

alkhair said...

Riadah / bersukan juga adalah ibadah. Akal yang cerdas ada pada badan yang cergas. Wallhu 'aalam.

Sunah Mohammad said...

bestnye cikgu~~ rindu lak nak berprogram~

shichi_iza said...

cuba la ada rumah sukan purple.... huhuhu
kesian cikgu2, kerahan tenaga d awal tahun sebab sukan.... tapi 2 satu p'galaman yg indah..... hehe

Awangku Johan said...

@@Mohd Ridhuan
thanks

Awangku Johan said...

@@ ayushida
hehehe.. rumah kuning nombor uncit maknanya dalam bahasa melayu no.belakang

Awangku Johan said...

@@eddy syrol
bestnya tu tido time hujan2..

Awangku Johan said...

@@ alkhair
yup betul tu...

Awangku Johan said...

@@ Sunah Mohammad
yaaa.. best2..

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
tiada rumah purple..
a'ah memang kenangan yg berharga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...