"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Sunday, January 23, 2011

Gambar Apakah Ini????



Assalamualaikum dan Selamat Petang smua…

Sementara menunggu rakan-rakan guru datang ke sekolah.. Haaa.. nak buat apa datang ke sekolah petang-petang Ahad ini.. Apa lagi buat keje la kat padang.. menggaris padang huhuhu… So, aku pun mengupdate blog aku ini..

Aku nak korang semua perhatikan pic ini.. Apakah yang sedang dibuat oleh mereka?? Korang berfikir sejenak.. Tapi jangan la fikir yang bukan-bukan ek.. Hehehe…

Oh yer lupa pulak.. Aku terjumpa pic ni dalam blog sorang rakan ini.. SINI.. Credit buat beliau..

17 comments:

udin said...

hurm?? mcm pelik gak..

Hidayati said...

Apelah yang dia tengah buat tu. Tak jelas sangat pic ni.

cik Ladies said...

dy cium bby ke ? hhuhu ..
tak dpt knal psti la .. :p

Syafiq Rosli said...

lain macam je..hehe

kalau rajin jom join
http://mohdsyafiqrosli.blogspot.com/2011/01/bloglist-sandiwara-seorang-insan-syafiq.html

syafiq ariffin said...

tgh buat ape 2??aaaiishh

Hafriz el-Muhammady said...

wallahua'lam... ^_^

Awangku Johan said...

@@udin
hehe

Awangku Johan said...

@@ Hidayati
ntah la... sbb tu suh korang smua berfikir dia wat apa??

Awangku Johan said...

@@ cik Ladies
cium bby?? hahaha

Awangku Johan said...

@@ Syafiq Rosli
hahaha..

Awangku Johan said...

@@syafiq ariffin
ntah ar.. sbb tu tnya korang

Awangku Johan said...

@@syafiq ariffin
ntah ar.. sbb tu tnya korang

Awangku Johan said...

@@Hafriz el-Muhammady
hurmm

ijatnuar87 said...

dah tgk dalam blog orang lain...dier tulis rabbi tu tgh mengisap teeet baby tu...

shichi_iza said...

org rabun tgh menulis.... hehehehe

Awangku Johan said...

@@ijatnuar87
hahaha.. ya ker ijat

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
ntah ar,,, maybe kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...