"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Saturday, January 1, 2011

Pelakon Faizal Yusuf Meninggal Dunia


Ajal maut ditangan tuhan. Sekejap-sekejap saja ALLAH boleh ambil nyawa kita..

Tak kira kanak-kanak ke, remaja ke, muda ke, tua ke….

Kalau ajal kita suda tiba, tetap akan pergi jua..

Kita tak mampu tuk menangguhkannya..

Itulah kuasa Allah yang kita tak dapat nak tangguh-tangguhkannya.. Sedangkan Nabi kita Muhammad meninggal dunia pun Malaikat Maut menangis.. Inikan pula kita manusia biasa ini.. Semuanya tetap akan merasa MATI..

Ajal maut, jodoh pertemuan Semuanya dah tertulis di LA MAHFUZ

Tak di sangka bukan Faizal Yusof atau ramai yang lebih mengenalinya dlm cite Adamaya iaitu DANI telah pergi buat selama-lamanya….

Tepat jam 2.30 pm, bekas suami Siti Nordiana telah disahkan meninggal dunia akibat sakit jantung.

Sam-sama la kita berdoa semoge rohnya dicucuri rahmat..

Al-fatihah....

16 comments:

PReDicToR said...

eh yeke????
innalillahiwainnailaihirajiun...

Awangku Johan said...

@@PReDicToR
hurmm.. ramai dah bloggers mbuat en3 pasal beliau

Syafiq Rosli said...

kesian dia..mudahan rohnye di cucuri rahmat

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

tim tahu maghrib tadi..ya Allah..takutnye kan..
dh la lagu kat blog ni wat nak nangis je..huhuu..
jgn la Allah cabut nyawa Tim sebelum Tim betul2 bersedia..amin..
alfatihah~

Hidayati said...

InnalillahiWainnailaihirajiun. Al-Fatihah..

shichi_iza said...

napa dlm seminggu ni cerita sedih je sy terdengar...

sayangku said...

al-fatihah. dari Dia kita dtg. pdNYa jua kite kembali...sesungguhnya setiap kematian itu memberi keinsafan kepada umat yg masih ade...betapa dunia ini hanya pinjaman. usia bukanlah penghalang buat malaikat maut utk mjemput kita menghadap YANG MAHA KUASA.

wahida said...

al fatihah utk arwah..

Awangku Johan said...

@@Syafiq Rosli
amin...

Awangku Johan said...

@@Tim Cik KupuKupu Ungu
kita doakan moga beliau d tempatkan d dlm golongan beriman.. Saya suka lagu sedih2 ni..

Awangku Johan said...

@@Hidayati
al-fatihah

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
hurmm x tau..

Awangku Johan said...

@@sayangku
a'ah.. bila2 masa jak sorang manusia tu akan mati.. tp tak tau bila..?

Awangku Johan said...

@@wahida
kita doakan tuk beliau d sana

-aNida OtHmaN- said...

ALFATIHAH.....JODOH PERTEMUAN AJAL MAUT allah ATURKAN..siapa kita nak melawan takdir.......

moga ROHNYA aman di sana dan di tempatkan di kalangan para soLihin...

Awangku Johan said...

@@-aNida OtHmaN-
yup jodoh pertemuan ajal maut smua dah d tentukan d La Mahfuz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...