"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Friday, January 14, 2011

Hujung Minggu datang lagi....


Hari ini boleh dikira penat jugak la.. Tadi pagi ada Pertandingan Rentas Desa.. Kesian aku tengok budak-budak kat skolah aku ini.. Semuanya berkubang dengan lumpur.. Hehehe….

Nampaknya esok dah sabtu… Dapat la berehat kan.. Tapi kena juga buat fail panitia Geografi dan kira head count tuk kelas exam, buat minit mesyuarat lagi.. dan pelbagai lagi la.. So, esok kena amik rehat yang secukupnya.. lepas tu baru fikir nak buat keje apa dulu..

Ahad pulak kena ada kat skolah jam 8 pagi coz bawa budak2 p jogging tuk train mereka p peringkat bahagian nanti.. Rasanya aku dah macam kurang nak update blog.. Ohh tidak.. Aku kena kembalikan kegemilangan aku mengupdate blog selalu.. Insyaallah..

12 comments:

Anonymous said...

makin busy cikgu kita skang nie....ehehe..
pape pon dapatkan rehat yang cukup.......

niesz said...

merentas desa mmg d tggu time niesz skola dulu..hehe..syok, ley lari rmai2..

wanita mutalib said...

salam cikgu.
takpa takpa.
bila update, pasti kami datng jenguk :)

whitecappuccino said...

merentas desa sekola akak sabtu depan..minggu ni 2 kali lagi latihan..kesian jugak tgok budak2 kecik tg 1 berlari.

shichi_iza said...

no need 2 worry la.... xbrapa nk post bnyak 1 day pon ok asalkan KEGEMILANGAN sebagai CIKGU berkekalan kan.... hehe

Awangku Johan said...

@@NURUL NADIAH MAMAT
Insyaallah.. kena pndai curi masa rehat

Awangku Johan said...

@@niesz
zaman eskol dlu saya yang lari.. tp skrg ni saya pulak yg jadi juri nya hehehe

Awangku Johan said...

@@Wanita Mutalib..
bestnya kalau ada rakan blogger mcm awak ni

Awangku Johan said...

@@whitecappuccino
a'ah mmg kesian tgok budak2 form 1 berlari.. dah la kecik2.. tp smangat tul.. budak2 kecik ni lebih cepat sampai ke penamat berbanding dengan abg2 mereka dari menengah rendah.. hehehe

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
insyaallah.. amin

Anonymous said...

tak baik curi...ekeke...
teruskan dengan semangat yang kuat....

Awangku Johan said...

@@NURUL NADIAH MAMAT
hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...