"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Sunday, January 9, 2011

Ada Sesiapa Jumpa Budak Ini???

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua…

Buat teman-teman blogger sekalian... Di sini saya nak minta tolong sebarkan poster budak hilang ini.. Korang buat lah kat entry korang mengenai kehilangannya.. Harap-harap dengan cara kita berblog ini dapat menyebarkan berita kehilangan ini, dengan erti kata lain kita membantu ibubapanya mencari anaknya yang hilang ini.. Diharapkan kita dapat membantu dan menyelamatkan nyawa seseorang.. Oleh itu, sekiranya ada apa-apa info, contact la FB “Norazuin Munaji”…. Kesian… sekarang ni makin ramai budak hilang.. Diharapkan kita semua dapat membantu.. Insyaallah…

Tak rugi kita membantu insan yang berada di dalam kesulitan sebegini, lebih-lebih lagi khazanah dunia akhirat iaitu anak… Huhuhu… AKu boleh bayangkan sekiranya anak aku hilang.. mungkin begitu jugak la situasi aku.. iaitu tidak keruan… Huhuhu.. Ku doakan agar budak ini selamat.. AMIN….

12 comments:

luvYOU said...

InsyaAllah
Moga dia sehat2 aje,...ameen :'(

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Semoga anak ini masih selamat dan dapat di temui..Amin.

Awangku Johan said...

@@luvYOU
amin.. mudah2an

Awangku Johan said...

@@ Lydia Miza(Aidyl Azim)
moga doa kita dimakbulkan..

M a W a D D a H said...

moga dia tak di apa-apakan...huhu

NOOR FATIN said...

semoga anak ini cepat2 ditemui dan ya allah, peliharalah dia di mana dia berada.. amin..

Awangku Johan said...

@@ M a W a D D a H
amin.. kita doakan tuk anak tersebut

Awangku Johan said...

@@NOOR FATIN
amin..

madam j said...

InshaAllah dia slamt sbb bapanya yg larikan. Isu kluarga ni.

Jo Qusary said...

dah letak poster budak hilang tu kat blog aku... supaya ada org dpt jumpa dia

Awangku Johan said...

@@madam j
mudah2an selamat

Awangku Johan said...

@@Jo Qusary
ooo thanks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...