"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Monday, January 10, 2011

Saya Bantu Blogger Baru Ini


Sejarah merupakan peristiwa yg benar2 berlaku pada masa lalu. Sejarah harus menjadi iktibar kepada semua supaya tidak mengulangi kesilapan sama. selain itu sejarah juga mengajar kita mengenali sesuatu itu seperti budaya, masyarakat, tingkah laku masyarakat terdahulu. Oleh itu sejarah amat penting dan jangan dilupakan begitu sahaja.....Manakala lagenda dan mitos merupakan penyedap cerita sejarah dan bergantung kepada masyarakat untuk menerimanya......MASA KINI pula peristiwa terkini yg berlaku (bak kata org masih panas la isu ini)....

Haaa.. korang nak tau sapa punya blog ni lawat je la.. Coz tadi ada permintaan nak promotekan blog dia.. Hehehe.. So.. saya tolong laa.. alaaa.. member-member kan.. Haa.. apa lagi p tgok blog dia yang banyak menceritakan fakta-fakta sejarah.. Putera Chini


Hurmm bukan nak join abg Ben.. tp permintaan dari rakan blogger.. So, awang buatla khas tuk dia.. tolong-menolong ek..

Blogger baru ini ex-hosmate saya semasa di UPSI..

10 comments:

whitecappuccino said...

Tolong menolong amalan mulia..bagus Awangku..akak pun nak singgah la

Awangku Johan said...

@@whitecappuccino
Lorr.. rupanya ex-hosmate Awang rupanya.. ingatkan sapa tadi yang empunya blog Putera Chini ini.. Hehehe.. baru awang selidiki tadi..

whitecappuccino said...

Laa..ye ker? lagi bagus tu!

FarhaNezam said...

owh ok2.. aku terjah nanti..

Sunah Mohammad said...

bagus2! macam ni lah blogger otai~ :)

Awangku Johan said...

@@whitecappuccino
a'ah.. teman serumah.. junior AK la.. hehe.. budak opsyen Pendidikan Sejarah

Awangku Johan said...

@@FarhaNezam
ok.. slamat menerjah

Awangku Johan said...

@@Sunah Mohammad
Huhuhu.. aduh Sunah belum layak g d klasifikasikan sebagai Blogger Otai.. Fuhh besar impaknya tu..

Wan Fakhrul Rin said...

Yaa..serang, jgn tak serang.. Tolong menolong amalan mulia, budi bhs budya kita, sharing is caring, flush selepas menggunakan tandas, dan Majulah Sukan untuk negara.. Terjah sama itu Putera Chini ;)

Awangku Johan said...

@@Wan Fakhrul Rin
Hahaha.. terjah jer blog junior saya tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...