"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, January 26, 2011

Perhatian Buat Rakan-Rakan Sekalian

Ini ada aku baca dari Entry abg Ben.. ada rakan blogger ini minta ihsan dari kita semua tuk berdoa dan solat hajat tuk adik dia yang mengalami ketumbuhan di dalam kepala.. dan nak kena operate… Ketumbuhan tu dah membesar.. Mari kita rakan-rakan bloggers berdoa dan solat hajat agar adik rakan blogger kita ini selamat dan dapat menjalankan kehidupan seperti orang lain..

Ok ini aku copy n paste dari entry abg Ben

"adik aku ada ketumbuhan dalam kepala dia.. baru tau semalam... minta tulun bro doakan kesihatan adik aku jer... itu jer... aku sedih.. aku risau... sebab ketumbuhan tu besar... nak kena operate... macam-macam aku pikir.. aku cuba taknak pikir yg bukan2... cuba aku berharap.. doa dan solat hajat dari kawan-kawan untuk kesihatan yang baik untuk adik aku.. itu sahaja... terima kasih sgt2 bro... atas doa bro..."

Nak lebih lanjut.. boleh baca entrinya di SINI… Sama-sama kita berdoa agar adik rakan kita ini selamat menjalani pembedahannya nanti.. Insyaallah….. Amin…

8 comments:

eddy syrol said...

for those yg muslim amalkan maathurat... dlm dia penuh dgn doa2 yg slalu Rasulullah amalkan... baik utk perjalanan hidup kita sepanjang hari :-)

insyaAllah, si empunya diri akan diberikan kekuatan oleh Yang Maha Mengasihani

Awangku Johan said...

@@eddy syrol
yup mathurat mmg baik tuk d amalkan..

Thanks atas perkongsiannya

Hafriz el-Muhammady said...

smoga yg brkenaan cpat smbuh.
dan hrp dirinya dan ahli kluarga dpt brsabar dgn ujian ni.. ~_~

Huszaini said...

tq bro! atas bantuan ni..

shichi_iza said...

sya doakan harap2 adik dia slamat n senang dlm jlani operation 2.... amin

Awangku Johan said...

@@Hafriz el-Muhammady
yup betul tu.. perbanyakkan doa kepada ALLAH.. Amin

Awangku Johan said...

@@Huszaini
sama2.. d harapkan saudara bersabar yaa.. perbanyakkan doa kepadaNYA moga adik saudara smbuh... dan kembali ceria spt insan2 biasa.. amin

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...