"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Friday, January 21, 2011

Penat Layan Sahabat Bloggers


Adoi letihnya nak layan Sahabat Bloggers.. hahahaahaha.. tak sempat nak taip dah banyak n pelbagai citer.. jumpa la geng giler-giler seperi Ujang dan Qaseh hahhaa.. naik gelak jak aku dari tadi.. Abg Ben pun join sekali.. hahaahah.. tension abg ben melayan karenah blogger-blogger.. apa tidaknya sapa suh wat komen kontroversi hahaha..

Padahal tadi aku duk menaip keje.. tapi pabila aura FB tu memanggil n buka pulak Sahabat Bloggers.. dah jadi tak keruan aku menaip.. Arrghhhh keje aku belum siap g ni.. Ni disebabkan Sahabat Bloggers la ni.. Tapi best wooo.. gelak sakan je aku dari tadi..

Ujang dan Qaseh dari tadi asyik memekak jak dan gaduh jer dalam Sahabat Bloggers tu.. So, kepada rakan-rakan bloggers yang lain mai la masuk Sahabat Bloggers di FB.. Hehehe.. tentu korang penat layan karenah blogger-blogger ini.. Hahahaha..

Yang penting kita jangan stress.. rileks kan minda dengan melayari Sahabat Bloggers confirm korang penat melayan dan tergelak-gelak jer.. hahahaha

14 comments:

niesz said...

niesz nk join la..hehe..aritu tu mmg ingt nk join, but bile duk wat bnda lain trus lupe..hehe..

Ujang9897 said...

hahahaah..

aku dh kene blok sbb komen laju sgt...demmm..!!

whitecappuccino said...

Takde FB la..tak leh join la ek? unless buka FB?

azieazah said...

Wahhh mesti gegak gempita tu, kalu ramai blogger bertemu... Meriah.

iniialahaku said...

berenti jap ngomen kat sna ngn gosip yg ntah pa pe..mai sini nk ngomen sini plak...letih tgk noti..haha..aktif tul kanak2 riang kat sna

Unknown said...

Hehe. Betul tuu. Penat layan gelagat blogger blogger kat SB :)

eiela said...

tak join lagi sahabat blogger nih.

Latest Entri :
1) Kecelaruan Identiti : Selidik Dulu Sebelum Buat
2) Tingginya Martabat Seorang Ibu

Awangku Johan said...

@@ niesz
join jer.. free tu.. hehe

Awangku Johan said...

@@ Ujang9897
hahahaa.. tu la sapa suh ko advance sangat.. kan dah kena block.. dah slalu kentut kat blog org ni la akibatnya hahaha

Awangku Johan said...

@@whitecappuccino
akak buka FB la

Awangku Johan said...

@@azieazah
memang betul2 gempak

Awangku Johan said...

@@iniialahaku
hahaha mmg betul2 letih masuk SB tu.. letih nk blas komentar mereka.. rasa nk UNLIKE jer.. buat penuh email aku jer

Awangku Johan said...

@@Rabiatul Adawiyah Abd Rahim
memang memenatkan

Awangku Johan said...

@@ eiela
mai la join

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...