"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Sunday, January 23, 2011

Jom Cikgu-Cikgu Join Blog "Kami Cikgu Blogger"


Salam semua..

Pagi ini ada saya p menziarah blog rakan-rakan.. ntah last-last saya terjumpa blog mengenai “Kami Cikgu Blogger” … Apa g terjah dan baca entry blog ini..

Akhirnya aku dah follow blog “Kami Cikgu Blogger”… Kalau korang nak tau blog “Kami Cikgu Blogger” ini adalah sebuah blog yang mana mengumpulkan semua guru-guru yang juga blogger dari seluruh institusi pendidikan sama ada IPG, IPTA/IPTS juga yang sudah mengajar di setiap sekolah di seluruh negeri Malaysia..

Yang menariknya, blog ini akan memuatkan pelbagai input yang boleh dikongsi khususnya dalam dunia pendidikan, sekaligus dapat menghubungkan serta mengeratkan hubungan silaturrahim sesame guru di dalam blogger.. Malahan itu, cikgu-cikgu blogger boleh berkongsi pendapat masing-masing serta mengetahui info-info semasa melalui blog ini..

Blog ini juga ada menganjurkan “Gathering Cikgu Blogger”… Sebenarnya aku nak join tapi macam tak boleh jer… Huhuhu.. jauh la nak p sana.. Aku mengajar di Sabah sekarang ini.. Kalau korang buat gathering kat Sabah aku nak join la.. Hehehe… Lagi pun saya ini guru baru.. So, masih banyak nak dipelajari dalam dunia pendidikan ini.. Arghhh memang jelez la sebab tak dapat join first gathering dorang hari itu.. Insyallah kalau ada peluang, kelapangan next gathering aku mesti join.. Tu pun kalau pengerusi dia buat time cuti.. Hehehe

Baiklah, kepada cikgu-cikgu blogger sekalian, bolehlah datang melawat ke blog “Kami Cikgu Blogger” nanti.. So, sila letakkan link dan nama tempat kamu belajar di entry ini.. Boleh juga melepak santai di grpup Gathering Cikgu Blogger di Facebook.. Kiranya nanti boleh la korang berkongsi idea, pendapat atau nak tanya apa-apa dengan mereka nanti.. Semua cikgu-cikgu blogger ini friendly.. So, apa lagi cikgu-cikgu semua, jom ramai-ramai memeriahkan blog Kami Cikgu Blogger… Hoyyeeehhhh

10 comments:

Diya Edhayaa said...

da join juge cikgu blogger,,, :)

Unknown said...

wah..
thanks sbb update psl ni kt blog cikgu...
huhhu :)

mizz_aainaa said...

waah2.. macam menarik.. nak joinlah jugak.. :)

Awangku Johan said...

@@Diya Edhayaa
Ok, sama-sama kita memeriahkannya

Awangku Johan said...

@@Cikgu Fikri
Ok, welcome

Awangku Johan said...

@@mizz_aainaa
jom join

ijatnuar87 said...

hehehehe...dah join gak,hehehe...bgus2,hehehe

Awangku Johan said...

@@ijatnuar87
oooo yup.. jom join

Ce'gu JAERA said...

wah thanx for de info.. saya baru nak join.. hehe

Awangku Johan said...

@@Gen2Merah
welcome.. mai terjah n follow blog tu cgu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...