"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, January 5, 2011

GiveAway Edy : Awak Busuk !!!


OOOhhhh TIDAAKKKKK… awat UNCLE USOP’S SON tag aku… Huhhuhu.. Woiii Man aku tak busuk laaa.. aku wangi tau.. sewangi minyak Dunhill Desire tau.. Hehehehe… Apa-apapun thanks ya man tag aku yang busuk ni.. Hehehe.. (Aku tak mengaku… coz busuk ini subjektif… Hehehehe)

Kalau korang nak tau busuk ni subjektif… Busuk hati, busuk kaki, busuk itu dan busuk ini.. mcm2 busuk laaa….. haha.. jangan la risau.. kamu tak akan dianggap busuk selagi tangan orang lain tu tak tutup idung or kipas2 idung mereka.. Hahahaha…. Waima, anda dikehendaki tuk join contest Awak Busuk… Hehe.. Aku join taw….maknanya Aku Busuk Ke???? Hehehe.. tepuk dada tanya saya laa… hehe

Letak banner kebusukkan. Done. Nak hidu kebusukan itu serta nak tgok syarat2nya, leh klik banner


Pastu tag kan seorang jejaka dan jelita yang wangi tapi nak lagi wangi daripada biasa

Jejaka >>>>>>>> Awanghafiz

Jelita >>>>>>>> Awin

Hohohohoooo.. bestnya, adiah akan diberi khas tuk 2 orang taaaww.. harap2 aku la ek.. Hehehe..

Tarikh Tutup : 11.59 am pada 12/1/2011

16 comments:

Nurul Nadiah Mamat said...

awang busuk........ekeke........

teyqahd said...

wow , very nice blog :DD
suke suke .
salam perkenalan encik awangku johan . follow ur blog :DD

Awangku Johan said...

@@Nurul Nadiah Mamat
weiii.. awang wangi laa.. haha

Awangku Johan said...

@@teyqahd
thankss...
salam perkenalan jg dari saya..
slalu2 la jenguk blog saya ek
thanks follow

Nurul Nadiah Mamat said...

ekeke....busuk....!!!
gudluck k busuk.....ekeke.....

purplelurve said...

thanks for following my blog...follow ur blog juge...

anyway, blog yg sgt kreatif! good job!

man yusoef said...

ko terkena jerat aku...maksudnya ko busuk....hahaha

azwa_amani said...

mekasih tag awin yer abgku....die memng busuk pun.. :P

E.d.Y said...

As Salam...thanks sudi join "GiveAway Edy : Awak Busuk!"..ternyata anda tidak busuk..hehe..

Good Luck...moga ada tuah tahun baru...and have a nice day..:)

Awangku Johan said...

@@Nurul Nadiah Mamat
wui.. mn ada awang busuk..
wangi tau.. k thanks hehe

Awangku Johan said...

@@purplelurve
thanks ya follow blog saya..
alaaa.. biasa jer blog saya ini..
skadar picisan gtu..
tp yg penting aku menulis bukan sekadar nama.. hehe

Awangku Johan said...

@@man yusoef
jahatnya ko man..
tp yg penting aku x busuk.. hahaa

Awangku Johan said...

@@azwa_amani
amboi mengata kat AK busuk pulak..
nti dapat tulah baru tau.. hahaha

Awangku Johan said...

@@E.d.Y
Haaaa tgok man yuseof.. tuan empunya segmen kata aku x busuk.. Hahaha..

harap2 bgitu la bro

butterflyana said...

Good Luck!
:)

NURUL NADIAH MAMAT said...

ur welcome...ngeee.... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...