"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Sunday, January 23, 2011

JOM SANTAI BERSAMA BEN ASHAARI


Salam Hujung Minggu Buat Semua Bloggers…


Hari ini Abg Ben ada wat segmen..

Kalau korang rasa nak join klik jer Header Abg Ben tu yaaa…

Saya suka join segmen beliau ni.. Best tau..

Try la join.. mesti korang suka jugak tu..

Hehehe

Siapa yang buat header tersebut?

Yang membuat Header Blog saya ini, sapa lagi kalau lain tak bukan Awangku Johan la… Sapa ya Awangku Johan tu… Hehehe..

Perisian Yang Digunakan

Tak guna perisian yang advance pun just guna picnik.com… Edit kat situ jak..

Maksud Header Tersebut

Melambangkan keperibadian aku,.. Malahan itu, aku sukakan hijau melambangkan kedamaian, insaf dan sentiasa kerdil di dunia fana ini..

Jangkamasa Yang Diambil Buat Header Itu

Dalam 2 jam

Header Blog Lain Yang Anda Suka Tengok

Abg Eqbalzack

Darkbatman

Mia

7 comments:

Awangku Johan said...

Hahaha x sangka cara duduk aku dalam header aku dan header Abg Ben macam sama pulak.. secara kebetulan jak kot.. hahahahaa

wida said...

hehe..yelah.cara duduk lebih kurang sama:)

Awangku Johan said...

@@wida
haha... mmg mcm lbh kurang sama kan..

Destinasiku said...

header menarik..bole menang ni

http://destinasi-aleen.blogspot.com/

aDisH.sHidA said...

a;a la AK akak pun xpasan....Ak bakal jdi mcm en ben kot..hehhee

Awangku Johan said...

@@Destinasiku
thanks yaa..

Awangku Johan said...

@@aDisH.sHidA
hahaha.. amin.. memang nak jadi macam dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...