"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Thursday, January 6, 2011

Santai Petang

Alamak hujan turun dengan lebatnya petang ni.. x dapat la saya nak p mengeluarkan peluh jantan ni dalam erti kata lain berjoging.. Huhuhu.. So apa patut dibuat petang ni yaaa???

Haaa.. nak bersantai ke mini gym awang la.. jom sapa nak join ke mini gym awang.. kita angkat besi-besi buruk tuk maintainkan body.. Hehehehe… Sebelum tido kena buat, bangun dari tido kena buat.. tiap2 petang pun kena buat.. Buat apa?? Workout la kat mini gym.. bukan buat lain-lain tau.. Hissshhh kuning tul otak korang ni..

Malam ini nak jalan-jalan p rumah rakan-rakan bloggers la ek.. coz esok free xda lesson plan nak dibuat.. esok pun just bersantai dalam bilik guru jerr.. Wah bestnya kan.. Hehehe

2 comments:

whitecappuccino said...

kat tempat akak pun hujan lebat dah 2 hari..kalo hujan lagi malam ni, esok boleh main air banjir la..

Awangku Johan said...

@@whitecappuccino
a'ah kat sini tiap2 petang hujan.. ooo kat rmh awang ni hari2 banjir.. haha.. apa tidaknya rumah atas laut.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...