"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Sunday, January 23, 2011

Wanita lumpuh selepas kena 'ciuman cinta' di leher

Sekadar gambar hiasan

(Ihsan dari Mr.Google)



AUCKLAND - Seorang wanita berusia 44 tahun lumpuh buat seketika selepas dia dicium pasangannya di bahagian leher, lapor sebuah akhbar semalam.

Dia lumpuh di bahagian lengan kiri semasa menonton televisyen.

Doktor-doktor yang memeriksanya bingung mengenai punca dia diserang strok sehinggalah mereka mendapati terdapat tanda ciuman cinta di bahagian lehernya sekali gus meleraikan misteri serangan strok itu.

Wanita itu kemudian memberitahu doktor bahawa dia dicium beberapa hari sebelum diserang strok.

Seorang doktor, Teddy Wu dari Hospital Middlemore di Auckland berkata: "Disebabkan ia merupakan ciuman cinta, terdapat sedutan yang kuat.

Menurutnya, terdapat darah beku di dalam arteri di tempat sedutan itu dibuat.

Dia berkata, darah beku tersebut tidak dapat bergerak menyebabkan strok itu berlaku. Wanita itu pulih selepas dirawat dengan ubat antibekuan. – Agensi

p/s : Korang jangan suruh pasangan korang cium kat leher tau.. Hehehe.. Pasangan mean suami or isteri la.. Haaa.. yang belum ada ikatan tu jangan gatal-gatal nak suh kekasih korang cium leher pulak… HARAM tau…

20 comments:

Nazz@Purple said...

hehehehe...tu la xberingt-igt..

bun_nee said...

hehe kena cium sampai lumpuh.. cinta sejati kot..

the phantom kid said...

bet0l2..saya sokong 2..hehe~

miss fatihah said...

haha lawak..apela yg disedut smpai strok..

aQbukanPuteriKepadaRaja said...

hahahhahahahahhahaha
lawak....

makdara TERdiva said...

uishhh! macamni pun ade..mesti ganas dia cium tu..haha!

Sunah Mohammad said...

aiyo..kesiannya kalau de strok..bahaya tu..

s.y.a.r.q said...

kah kah kah.... mampu tergelak saje.... :))

shichi_iza said...

entry ni ble takutkan muda mudi yg xada sifat segan....

Awangku Johan said...

@@Nazz@Purple
hahaha.. kena beringat2 ek

Awangku Johan said...

@@ bun_nee
cinta maut namanya.. haha

Awangku Johan said...

@@ the phantom kid
haha.. welcome

Awangku Johan said...

@@miss fatihah
apa2pun kesian kan.. hehe

Awangku Johan said...

@@aQbukanPuteriKepadaRaja
lawak betui kan

Awangku Johan said...

@@makdara TERdiva
ganas sgt.. entah2 DRACULA haha

Awangku Johan said...

@@Sunah Mohammad
penangan ciuman yg membawa maut..

Awangku Johan said...

@@ s.y.a.r.q
hahaha

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
yup betul tu

aDisH.sHidA said...

BAHAYA NIE...ehehee

Awangku Johan said...

@@ aDisH.sHidA
hahaha.. bhaya kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...