"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Sunday, January 16, 2011

Nak Muntah Tengok (Love Story - BHB)

Cuba korang tengok video bawah ini.. Aku rasa jelek jak tengok pabila ada lelaki mengenakan pakaian macam perempuan.. Nak muntah aku tengok dan rasa loya.. Huhuhu.. Ohh dunia, apa dah jadi pada dunia sekarang kenapa sekarang ini terlalu ramai lelaki seperti wanita, manakala wanita seperti lelaki.. dan Kenapalah ada maksiat di luar tabii.. Ohhh dunia.. Ya Allah.. jauhkan la aku daripada bala-balamu.. Aminnn




40 comments:

nelly said...

nelly pun nak muntah tengok . .

Awangku Johan said...

@@nelly
huhuhu.. mmg menjelikkan

delarocha said...

geli...

cik Ladies said...

tgok dpan tu je pun da tau cne cter dy .. tak sggup nk tgok..

singgah sni :p

ZWAN SABRI said...

bweekk!
tetiba zwan muntah berdarah tengok video tuu..
huhu

Awangku Johan said...

@@delarocha
mmg menggelikan

Awangku Johan said...

@@cik Ladies
huhu.. sadisnya kan.. memang sakit mata jak nak tengok

Awangku Johan said...

@@ZWAN SABRI
tu dio n0o shinggakan muntah darah.. huhu

Jo Qusary said...

biasa je tu... btw, bgm blog ko nie menjengkelkan, especially bila nak tgk video...

Awangku Johan said...

@@Jo Qusary
haha... blh pulak gtu.. aku just info kat korang la

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

omgoisshhh~ wt?? aggghhh~ ngeriiii

Awangku Johan said...

@@ Syarifah Nornazrah Al Yahya
hurmm.. huhu

Jo Qusary said...

Awangku Johan sayang...

bgm tu maknanya background music... susah nak tgk video bila muzik ko nie bermain...

Awangku Johan said...

@@Jo Qusary
Ohh maap2.. sat g aku remove background musicnya sementara ya huhhuhuu

Jo Qusary said...

s'okeh...tak salah letak bgm, tapi yg masalahnya bila aku tak jumpa butang nak pause lagu tu... skg baru boleh tgk vid... thanks dude.

NURUL NADIAH MAMAT said...

saya dah tengok video nie tahun lepas....
memang geli....
moga dijauhkan......

Awangku Johan said...

@@Jo Qusary
ok.. apa2 pun skali lg nk mnta maap.. huhu..

Awangku Johan said...

@@NURUL NADIAH MAMAT
ooohh ya ka.. huhu

BUNGA said...

rasa nak termuntah pun yer..
nak tergelak pun yer jugak tgok video ni :)

ADfeez said...

oh die nie... da tgk da dlu... mmmg geli geliman

Mat Gebu said...

Kerbau belakang dia tu 10 x lagi cunn!..haha

shichi_iza said...

1st time dulu time tngk rasa confuse napa plak mamat 2 pakai baju pompuan.... klau nk nyanyi pon xyah la nk pakai cam 2

mOoN said...

adoi!

NURUL NADIAH MAMAT said...

huhu.....
macam ape je...
tak de motif langsung wat video macam nie....

Ifa Zafrah said...

hahaha.. sangat mnyampah tgk stail mulut dia.. hahahah

Awangku Johan said...

@@BUNGA
hahaha.. macam2 rasa kan..

Awangku Johan said...

@@ADfeez
yaa.. mmg geli

Awangku Johan said...

@@Mat Gebu
hahaha..ya memang 10x lagi cun kan..

wah teruja nya pabila Mat Gebu mengomen blog awang hehe.. thanks

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
maybe budak tu kecelaruan jantina tu huhuhu

Awangku Johan said...

@@MoOn
awat moon?

Awangku Johan said...

@@NURUL NADIAH MAMAT
yup mmg bingung.. rasanya macam dr Filipine

Awangku Johan said...

@@ Ifa Zafrah
hahaha.. gigi pun jarang

shichi_iza said...

kecelaruan jantina? hahahaha.... kesian dh besar pon still celaru ngan jantina

yad'z said...

hurm... macam2 hal lah... ape lah...

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
haha... yup maybe la kecelaruan jantina

Awangku Johan said...

@@yad'z
hurmm yup macam2 hal..

Anne said...

geli euwww!

Awangku Johan said...

@@Anne
hehehe

gaung said...

orang jenis ni, patot sumbat dalam tong sampah sja kot...

Awangku Johan said...

@@gaung
hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...