"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Saturday, January 1, 2011

Selebriti Indonesia Terpikat dengan Bintang Bola Malaysia


Rahma Azhari



JAKARTA - Bintang sinetron dan model Indonesia, Rahma Azhari sekali lagi mencetuskan kontroversi apabila dia mengakui terpikat dengan penyerang skuad bola sepak Malaysia yang dikenalinya sebagai Safee, lapor sebuah akhbar semalam.

Rahma, 29, atau nama sebenarnya, Rahma Syahidah Azhari, merupakan adik kepada aktres popular Indonesia, Ayu Azhari, 41.

Dia mencurahkan isi hatinya itu di akaun Twitter miliknya sebelum perlawanan akhir antara Malaysia dengan Indonesia di Stadium Utama Gelora Bung Karno, Jakarta pada Rabu lalu.

"Sasaran saya seterusnya ialah SAFEE…," katanya.

Penyerang Malaysia yang dimaksudkan oleh bintang sinetron itu dipercayai ialah Mohd. Safee Bin Mohd. Sali.

Rahma dalam komennya di Twitter memberitahu, dia mahu keluar menonton wayang bersama Safee.

Sebelum ini, Rahma telah beberapa kali mencetuskan kontroversi apabila gambarnya dalam keadaan intim dengan beberapa lelaki tersebar di Internet. – Agensi

p/s : Femes betul c Safee Sali ni.. shinggakan selebriti Indonesia minat kat beliau.. hehehe..

8 comments:

lynn angel said...

kira hebat la Safee tu.. femes amos!! :)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

haha...lawak ar Rahma Azhari nie,,,safee dh kawin pon,,,x kn suami org nk rampas....

~SYAZ~ said...

wah!!
betul la x cukup kat Malaysia je peminat Safee..
sampai selebriti indonesia pon minat kat dia jugak..

Awangku Johan said...

@@lynn angel
a'ah hebat jg dia kan... femes..
pastu indonesia nk amik dia pulak jadi pemain kat team mana tah.. lupa ar

Awangku Johan said...

@@Syed Hilmi Syed Yahya
Hehehe... ntah ar..
skadar luahan prasaan jak tu kot?

Awangku Johan said...

~SYAZ~
haha.. glamourous dia ni hehe

AiDa AzRyN said...

Bila dah femes,sume orang nk dekat dgn kita kan?XD

Awangku Johan said...

@@AiDa AzRyN
a'ah betul tu..
masa x femes kita jalan tepi org pun org x prasan.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...