"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Saturday, January 1, 2011

SAYA CADANGKAN ...


Nampaknya Abg Ben dah wat segmen terkini… Saya nak try la juga.. Hurrmm rupa-rupanya HARIMAU MALAYA ini menjadi isu sensitiviti juga ek?? Alahai boleh sampai ke situ pula.. Saya tak kisah, biar pun saya orang Sabah saya masih boleh menerimanya.. Tapi kalau hanya saya seorang berfikiran begitu mustahillah kan.. Mungkin ramai lagi di luar sana berfikiran lain..

Ok, cadangan saya ialah JAGUAN MALAYSIA.. hahaha.. saya pilih bukan berdasarkan nama haiwan.. Bagi saya Jaguh ini jugak boleh dirujuk atau dikonotasikan sebagai Harimau.. So, saya suka cadangkan dengan nama itu.. JAGUAN MALAYSIA itu juga adalah akronim untuk Jaguh Pasukan Malaysia.. So.. ini just cadangan yaa.. jangan pulak ada yang diluar sana salah fahaman.. Huhuhuhu..

Hurmm.. itu saja la Abg Ben…

12 comments:

Unknown said...

wah..good juga idea cikgu tu..jaguan malaya..

hope FAM terima....

Unknown said...

Wah..
good luck yer..
huhuhu :)

Awangku Johan said...

@@Citarasa Rinduan
hehe.. just cadangan sis..

Awangku Johan said...

@@Cikgu Fikri
Thanks..

Syafiq Rosli said...

nice one bro..

Awangku Johan said...

@@Syafiq Rosli
thanks bro

nur said...

creative idea!

Kelab Kembar Malaysia said...

Ok gak tu! :)

Lulu Caldina said...

Selamat tahun baru..
Semoga terus sukses dan berjaya dalam hidup yer..

Awangku Johan said...

@@nur
thanks..

Awangku Johan said...

@@Huszaini
haha.. ni just buat2 jer

Awangku Johan said...

@@Lulu caldina
selamat tahun baru jg tuk kamu..
thanks atas doanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...