"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, January 26, 2011

Kejohanan Olahraga Bermula Hari Ini - Aku Hakim Lontar Pelulu.. hehe


Selamat pagi semuaa…..

Hari ini rasanya akan berkampung di padang sahaja.. Buat apa berkampung kat padang?? Haaa.. kalau korang nak tau hari ini bermulalah Kejohanan Olahraga Tahunan Kali Ke-39 di sekolah saya…

Hari ini saya menjadi Ketua Hakim tuk acara lontar peluluuuu… Apa benda lontar pelulu tu… Hehehe.. Lontar Peluru laaa… Kena hati-hati dengan sukan lontar pelulu ini.. Eh peluru laaaa.. Coz smua pesertanya tegap-tegap.. Hehehe.. Tegap-tegap tu bermaksud, semuanya sihat-sihat (gumuk) hehehe.. Kalau la budak-budak ini melontar peluru ke arah hakim, maka aku BATAL kan.. Hahahahaha….

Tak sabar ar nak ke padang… Nak tengok peserta lontar peluru yang comel-comel.. Hehehe…

Ok la korang semua.. Aku dah nak gerak ke padang dah ni… Berita seterusnya akan menyusul…

16 comments:

Unknown said...

wahhh semangat btul hakim kita....;)

ijatnuar87 said...

heheheh...kalu lempar kat cikgu,bukan stakat cikgu batal,budak kena bantai la,hehehe

NEiL iSkaNdaR said...

sudah join ini blog.. menarik2...

blog-tips-kurus said...

wah! selalu berangan nak jadi hakim/jage exam. mesti best!

*pernah dpt no.3 lontar peluru, mengalahkan no.4 yang > COMEL drpd ku. apsal dorang x caye??!

kay_are said...

dah lame x melontar peluru teringat waktu skola dulu2..

Ujang9897 said...

aku nk jadi jurulatih leh..hehe

AzianKhalil said...

pernah kena lontar degn bola peluru tu..terus sesak nafas...mcm nak berenti jantung sekejap

shichi_iza said...

sebagai pembukaan acara lontar peluru, hakim mesti bgi demontrasi kat peserta2..... hehehehe

Awangku Johan said...

@@~CiK TiNieY~
hahaha kena la bersemangat

Awangku Johan said...

@@ ijatnuar87
cnfirm aku bantai hahhaaha

Awangku Johan said...

@@ NEiL iSkaNdaR
thanks ya

Awangku Johan said...

@@blog-tips-kurus
ya ke.. wah penah menang ek.. thniah la

Awangku Johan said...

@@kay_are
jom esok p melontar hehe

Awangku Johan said...

@@ Ujang9897
hg nak ke ujang.. d layan jer.. mai

Awangku Johan said...

@@ Nafisa81
fuhhh blh bawa maut tu.. lbh2 lg kalau kena kepala.. blh retak n goal huhuh

Awangku Johan said...

@@ shichi_iza
dah buat dah td.. bg tau depa macam nak batal.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...