"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Monday, January 3, 2011

Horay Buku Analisis Data & Penyelidikan dah Sampai..

Alhamdulillah tadi petang semasa balik dari sekolah bungkusan saya sampai.. Dalam bungkusan itu ada baju dan buku Analisis Data dan Penyelidikan…

Aduh terujanya coz buku yang saya nak dah sampai.. Hehehe.. lepas ni boleh la study.. Sebab niat di hati nak sambung study so kena belajar dan mula dari sekarang… Sebenarnya saya nak buat awal-awal proposal mengenai kajian yang saya buat sendiri mengenai geografi.. sama ada geografi fizikal atau geografi manusia..

Mula-mula ini saya kena wat penyelidikan persendirian tuk backup.. So, just collect2 data.. Bila dah betul-betul nak sambung belajar saya dah ada data tersendiri.. Hehe.. Boleh ke gitu?? Maybe ini just memudahkan saya.. saya cari data dari sekarang..

Horaayyyy.. hehehe.. sabtu dan ahad ni nak study buku analisis data dan pyelidikan ni..


Thank buat memberku di UPSI coz kirimkan buku ini.. Jelez dengan dia coz sekarang ini dia dah berada di tahun akhir Sarjana Pendidikan….

10 comments:

Sunah Sakura said...

salam cikgu awang~ good job~ teruskan belajar dan belajar~

ade new entry, jangan lupa baca~ ada nama cikgu2~ :D

Awangku Johan said...

@@Sunah Mohammad
thanks ya, saya dah baca..

Nora said...

baguihlah kalau nak study lagi... teruskan... cayok cayok

Ask said...

Salam..
Mau panggil cikgu la..
Gud Luck ya cikgu.. hehe =)

Shaofie said...

abang awang, jemput join segmen saye. mudah je. ala-ala blog review.

http://shaofie.blogspot.com/2011/01/segmen-blog-aku-bukan-privasi-lagi-jom.html

Awangku Johan said...

@@Nora
a'ah.. doakan slalu ya

Awangku Johan said...

@@Ask
alamak.. x yah ar.. nti macam ada boundary pulak huhu

Awangku Johan said...

@@Shaofie
ok thanks atas invitenya yaa.. nti abg menerjah n join

wahida said...

semoga niat awak dipermudahkan..amin...

Awangku Johan said...

@@wahida
thanks ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...