"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, January 19, 2011

JOM GEGAR BLOG


Alamak ada segmen terbaru dari abg Ben.. So, aku nak ikut ar.. Hehehe.. Jom rakan-rakan bloggers join segmen Abg Ben…

4 comments:

Artzlizan said...

macam best je segmen ni... :)

Awangku Johan said...

@@princeduyong
yup mmg best

Unknown said...

Thanks cikgu sebab sudi singgah blog saya.. saya follow blog cikgu ni ya.. memang best sbb banyak informasi..

Awangku Johan said...

@@Dr Mohd Hafiz bin Dato' Osman
Terima kasih Doktor.. sentiasa lah melawat blog saya ini ek hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...