"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Saturday, January 29, 2011

Workout di Hujung Minggu...


Aku keletihan sekarang ni.. Huhuhu.. Apa tidaknya tadi jam 4.30 petang aku dah start p jogging ke pantai shingga jam 6 petang… Joging kira-kira 10km… Fuhhhh penat giler wei.. sehinggakan kaki dan paha aku kebas… tp aku puas hati laa.. coz dah lama x p jogging d sebabkan kebizian sukan sekolah…

Selepas berjoging aku p wat Workout dengan Plate atau pemberat yang beratnya lebih 10kg… Berat tapi disebabkan nak bentuk body solid so kena la buat… Hahahaha…. Buat dalam 3 set dengan kiraan 15 – 20 kali dalam setiap set…

Kepuasan buat workout menyebabkan aku keletihan yang amat sangat-sangat dengan bermandikan peluh.. Hehehe… Rasa badan macam segar jer pabila air disiramkan ke badan.. Selesa bangat mandi selepas buat workout….

Hari ini rumah dah sunyi sebab anak-anak buah dah p Kota Kinabalu.. Cuti skolah kan so depa semua p rumah ibu mereka.. So, tak da la hingar bingar dah kat rumah ini.. Sunyi betul… Tatkala aku pun keboringan… Maybe lepas ni nak lepak kat skolah la dengan guru-guru senior… Buat prepare la tuk jadi jurulatih selasa nanti… Jurulatih yang keletihan… tukaq ar jadi juruletih… Hahahhaa….

Ok la… saya nak menjamu selera… Nak menyantap apa ya??? Ohhh buah dan yogurt… Jom.. makan berjemaahhhh… Hehehhe

6 comments:

KELI OH KELI said...

wah..bagus bro! badan yg sihat otak pun cerdas..keep it up bro!!

shichi_iza said...

adoiiiiii..... 10km 2 bukan 10m, hebat2, usaha yg mantap 2..... hehehe siap workout g 3 set..... mmg penat giler 2....

Awangku Johan said...

@@KELI OH KELI
thanks bro.. yup kena jaga badan

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
tu joging kira Qada' tu.. coz dah lama x joging heheehe..

shichi_iza said...

hehehe..... adeh, Qada jogging ek.... ble plak AK ye.... k, teruskan usaha sebab dh nmpak hasil dh 2....

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
haha.. yup kira Qada la jugak tu kan.. insyaallah akan d teruskan.. tuk melihat hasilnya dgn rasa puas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...