"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Monday, December 6, 2010

Selamat Pengantin Baru Member Ex-Skolku


Selamat Pengantin Baru buat Teman Ex-Skolku Mohd. Naqiuddin Bin Hassan bersama bakal isterinya Normunirah Binti Mohamad. Kalau nak tau Mohd.Naqiuddin ni atau nama panggilan manjanya Didik ni adalah kembar. Rupa-rupanya adik dulu kahwin. Abang kembarnya (Mohd. Nizamuddin) belum lagi, maybe next year kot… Huhuhuu ini macam saya dengan adik saya la ni. 19 December 2010 ini adik saya kahwin. Apa boleh buat dah jodoh adik saya cepat so dia kawin la dulu. Lagi pun, adik saya ini dah lama kerja. Sya ini pun baru nak memasuki alam pekerjaan. Apa tidaknya, blajaq kat universiti selama 4 tahun. Saya dan adik pun di anggap kembar padahal just beza 1 tahun pun.. Hehehe…


Best-best… dapat berkumpul dgn rakan-rakan tgok member kawin.. Tapi x semua berkumpul.. coz semua dah berterabur di setiap negeri kat Malaysia ni..


So, saya doakan kepada rakan saya Mohd Naqiuddin, selamat menempuh alam perkahwinan, smoga jodoh korang berpanjangan shingga ke akhir hayat. Insyaallah Amin..








2 comments:

Aida Azryn said...

Tuan blog bila nak kawen?hehe.. :D

Awangku Johan said...

@@AiDa AzRyN
Alaaammaakkkk.. soklat cepu emas ni..
Hurmm lama g la cik Aida... biarlah adik dlu yg kawin.. saya lama g kot. coz baru jak nk menjelajah dunia kerja.. Hehe.. Jodoh x ke mana kan, Semuanya dah tertulis d La Mahfuz..
yg pntingnya still single hehe.. sdg usha aweks la ni.. Eh.. bukan promote taw.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...