"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Saturday, December 4, 2010

Huhuhu.. Tak Romantik Langsung


Pada suatu pagi, bertanya si isteri pada si suami:

Isteri : Abang tengok jiran kita yg baru pindah tu?

Suami : Kenapa?

Isteri : Tiap pagi sebelum pergi kerja, suami dia akan cium isterinya. Bila pulang kerja, dia akan berikan isterinya sekuntum bunga mawar. Loving betullah mereka. Kenapa abang tak buat macam tu?

Suami : Nak mampus... Mana abang kenal isteri dia?"

Hahahaha… Memang x romantik tul c suami tu.. Sian si isteri, kempunan agaknya.. hehehehe


9 comments:

cik ciput said...

kan best kalau dapat husband loving..hehe..

**sungguh tak romantik lelaki itu..haha

zacky ~786~ said...

ntah .~suami die tu pon..

fhm x2 jela.. hahaaha

Zoulhusni:My Emancipation said...

hahaha..tuh kire ok lagi..kalo tetiba cik abg tuh g kasik bunga ros tuh kat suami jirannya tuh..lagi lah..hahaha

mia said...

hahhahaa...ni ada bc kt remaja..hehehee

azwa_amani said...

huhuhuhu..lawak...give me little smile for tdy..

Coco said...

suami yg lambat pickup. XD

Darkbatman said...

hahaha.. btol gak 2.. kesian bini dia..tp laki mmg cm2 besenye.. jarang bleh phm ngn kiasan pompuan.hee

++HanyFauzi++ said...

ganaz laki dia

Awangku Johan said...

@@cik ciput
hurmm.. carilah suami yg loving n romantitisme.. so buat lelaki luaq sana blajaq la cara nk meromantiskan diri tu ek.. hehehe

@@zacky ~786~
mcm memahami jak hehe...

@@Zoulhusni:My Emancipation
klu dah siap bg bunga.. habis ar piring terbang smpai kat dahi c suami hahaha

@@mia
haaaa... x pernah pulak baca kat Majalah Remaja hehe

@@azwa_amani
hooo lawak ek.. hehehe

@@Coco
hahaha mmg suami yg sgaja lmbat pickup hehehe

@@aie/Darkbatman
mmg kesian bini dia kan.. haha..

@@++HanyFauzi++
hahaha.. bukan ganaz tu dah up ganaz.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...