"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, November 2, 2010

Terlalu Berbudi Bahasa Betul Gadis Ni ekk....


Seorang gadis cantik menaiki LRT yang sangat penuh sesak.
Gadis itu berdiri betul betul didepan seorang pemuda.
Seketika kemudian pemuda itu bangun, namun belum sempat pemuda itu berkata apa apa, gadis cantik itu menolak pemuda itu dengan lembut ke tempat duduknya sambil berkata, “Terima kasih, saya lebih suka berdiri”. Pemuda itu tercengang dengan penuh kehairanan.
Dia sedikit jengkil kerana ditolak oleh gadis itu walaupun secara lembut.
Pemuda itu pun berdiri semula tetapi sekali lagi gadis cantik itu menolaknya duduk semula dan berkata dengan sedikit kuat hingga didengari oleh lain lain penumpang, “Tak apa, tak payah susah susah, saya lebih suka berdiri.” Tanpa putus asa pemuda itu berdiri lagi untuk kali yang ketiga sambil menjerit,
“Woii cik kak !! Saya nak turun laaaaa!!! Saya dah terlepas perhentian saya tau !!? Apa punya perasan lah dia ini!!!


Hahahaha... Kalau berbudi bahasa pun biaq ar bertempat akakkkk oiiiii... (Gelak guling-guling)

15 comments:

AiDa AzRyN said...

Aiyarkkk~ malu giler~ haha~ XD

res ipsa liquitor said...

hahahaha..memalukan

~Cik S~ said...

agagaga..mesti mlu sgt seyh!

hana nabihah said...

haha...haru juga ;)

Puteri Iqa Izyan said...

true story?
ades.malu2. ;D

azwa_amani said...

hehehe..memng smpai guling2...

di sebalik wajahku.. said...

sian dia..hehehe

noor afzan said...

haha!

Awangku said...

hehehe.. nmpaknya semua terhibur.. Saya baca banyak kali pun still g tergelak haha.. lawak

λ””μ•Όλ‚˜ said...

haha,,,tp mamat tu slh gak, awat xbgtw awl2 nk blah..

annyss said...

aaggaggagaggagga~ sot..perasan btul la pmpuan tu..huhu

...NZC... said...

baca pun malu.. apatah lgi dlm situasi tu.. hahaha.. persan tul la bdk tuh...

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

haha...ades...sakit peowt gelak..sebb mmbayagngkan sekali.hahaha

Awangku said...

haha... best pulak baca komen2 kamu ni.. ada yg sakit perut la, ada yg malu pulak hehehe

shichi_iza said...

malunya.... mana la dia nak sorok muka pas2, confirm la pas2 xnaik LRT semiggu..... hahahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...