"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Saturday, November 20, 2010

Arrgghhhhhh..... Hujaaannnnn!!!!!!!


Ohhhhhhhhhhh Hujan lebat turun kat Kampung saya ini.. Syok2 nonton bola dan sedang feel tup tap tup tap, hujan mula turun dengan rintiknya….. Rintik makin rintik busssshhhhh lebat la pulak… Astro pun tersedak… Huhuhuhuhu sadis wooooo….

A'ah kan, dah namanya Malaysia cnfirm la hujan turun.. Takkan la Salji pulak yang nak turun kan.. kan.. kann..... tp kalau salji turun best jugak hehe.. Cehhh... Macam jakun l a pulak .. Hahaha


Lari nafsu nak tonton siaran kegemaran gua… waduhhh…., apa patut d buat ya.. chat jak la dengan Mak Su kat Brunei Darussalam.. Yeaaahhhhh…

Semasa hujan ni kalau tido mesti best kan… Sejuk rasanya, tidur pun nyenyak jak.. Hehehehe…. So, apa patut saya buat..??????????? Jom Tidddoooooooo…..

2 comments:

azwa_amani said...

ak suka tidoooo jak....

Awangku Johan said...

Eh... Eh.... Eh.... dah tengah malam so tido jak la.. Kalau kat sabah ni kena tdo awal.. coz masa cpt berbanding d Smnnjung..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...