"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Saturday, November 13, 2010

Packing2 Barang


Hari ni adalah hari Sabtu.. Yeaaahhhhhh.. Ish.. memang sabtu pun x kan Jumaat lagi kot.. Hahaha.. Citer nya gni.. hari ni hari sabtu adalah hari yang saya tetapkan dalam jadual tuk cuci pakaian dan rutin-rutin harian yang lain.. hehe..

Tapi, hari ini lain sikit pada minggu ini.. Hal ini kerana, hari ini adalah hari tuk mempacking-packing barang tuk di hantar ke Kepulauan Borneo sana…… Haiyaaaa Sabah la…. Apa tidaknya.. Saya patut berpindah kembali ke tanah airku yang telah ku tinggalkan selama 5 tahun.. lama kan

Terlalu banyak barang-barang yang patut saya pos nanti.. Saya kena guna pos laut coz murah sikit.. Kalau pos udara ya ampun mahal.. Pos laut ni murah dan selamat sikit tp barang-barang ini akan sampai di Sabah dlm 2 – 3 bulan.. Wahhhh… lamanyaa.. hehehe..

Aduhhh.. byk jugak barang-barang yang saya sedekahkan buat junior-junior dan member ku yg amik master.. Hurmm… saya sedekahkan 3 buah almari buku, krusi beroda, perikuk nasi (AK ada 2 periuk, so bg 1 kat mmber yg amik master), pyidai tuala, permaidani, buku-buku, baldi-baldi dan lain-lain lagi ar.. huhuhuu….

Tapi kan ramai yang nak beli Dumbel (besi angkat berat) sy hehe… ada yang nak beli dengan harga tinggi.. Tapi, sy x jual pun.. hehe… sayanggg wooo.. benda alah ini la yg byk berjasa buat tubuh badanku hehe.. tp slalu jg sy bawa tidoq.. hahahaha… So, sy akan pos jugak dumbel tu.. wah lbh 20kg klu nak pos.. heheheeheh…

Ni la dia benda kesayanganku

4 comments:

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Waaahhh..sirih sudah mau pulang ke tepak..:)

Errr...bendealah besi itu..?byk ler muscle dia lps ni berketak2 lg..hahaha

Amirah Adnan said...

fuyyoo..ade dumbel..cayalah!:)

Rozuan Ismail said...

wah..mesti badan tough ni..huhu..selamat pulang..harap selamat sampai ye..

p/s jom komen blog saya

Awangku Johan said...

S.U.F.E.E.N.A.N --> Yup, pabila sirih pulang ke gagang inilah jadiknya... Pabila ku mendongak ke langit mustahil tuk ku lupakan rumput d bumi.. Kira macam tu la kak.. hehe.. a'ah, benda alah tu la bnda kesayangan sy.. hehe...

Amirah --> nak ke..??

Rozuan --> hehe, blm tough g ar. still g dlm progress.. thanks ya atas doanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...