"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, November 16, 2010

Jangan Kentut Depan Gay --> Lawak


Seorang wartawan lelaki telah ditugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.



Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.



"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.



"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.



Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja.



"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.



Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.



"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu.



"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.



Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.



"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.



"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.

Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.



nota : Jangan kentut dihadapan GAY. AWAS!!

18 comments:

masterXperfect said...

hahaha, jelas lawak,,
moral is> jgn kentut dpn gay..:)

Awangku Johan said...

>>masterXperfect
hehehe... yup jgn kentut dpn Gay nnti dorang tau dirimu masih DARA... haha

shima said...

yang ni serius ke memain je nih?

ahmad jo said...

hahahahaa,,,,, !

THE LEKAT LEKIT STORY said...

hahaha.. kentut pun bleh jd bukti dara or tak??

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

hahahahhahahah! bodoh tol! gelilah plak!

Awangku Johan said...

>>shima
Huurmmm x tau ar.. hehe

>>ahmad jo
wah gelak suka nmpak hehhee

>>THE LEKAT LEKIT STORY
ntah ar.. mcm mn la depa leh tau bunyi kentut tu dara or tdk hehee

>>Keyrill Eduardo Willeyhem
Ewah gelak... haha.. mmg mggelikan

ceritasekupang said...

kentut pun jadi masalah....hahaha...

~Cik S~ said...

yaw..gelisss..haha

NORAZIANA WAHAB said...

mantap citer ne...aku nak copy...hehehe

Awangku Johan said...

>>ceritasekupang
haha.. x tau ar..

>>~Cik S~
haha.. geli ek..

>>NORAZIANA WAHAB
ok jer.. copy jer..

mia said...

abg, nk pnjam ni ek..ekhekhekhek

Awangku Johan said...

@@mia
hehehe amik jerr..

shichi_iza said...

betul ke 2????????.....

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
rasanya ada kebenarannya hehe..
fikir2kan..

shichi_iza said...

xnak la fikir, buat takut je....

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
hahaha

akmall said...

lau mcmtu....kalau betul...dengn kentut jugak kita boleh tau seseorng ti gay ke x?..hahahah...lawak2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...