"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Sunday, November 7, 2010

Belajar Memandu


Letihnya hari minggu ini, huhuhu.. Saya baru jak balik dari latihan memandu. Dah la jalan jam 7.45 pagi balik jam 12.30 tengahari..


Apa tidaknya, saya tunggu giliran memandu.. Tunggu punya tunggu… dari jam 8.00 pagi.. Jam 11.00 baru giliran saya.. Huhuhu, letihnya menunggu..


Semasa saya memandu, akhirnya hujan rahmat turun… Bersyukur, sebab Allah telah menurunkan rezki dan membasahkan bumi Tanjong Malim yang panas ini.. Hehehe… Best woo latihan memandu dalam keadaan hujan.. Sejuk….. hahaha…


Malunya saya, umur dah 20 tahun baru nak belajar memandu.. Huhuhu.. Sebanarnya bgini, saya dah pandai memandu tapi tu jak belum ada lesen.. Hehehe


So, latihan memandu akan disambung pada hari khamis depan..

Kereta impian Estima.

Hehehe (x tau bila nk dpt ni)

7 comments:

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

yea!! hehehe...keyrill hujung tahun nih baru dapat ambik lesen...napa mesti malu? dari situlah kita mula belajar...heheh! ;)

azwa_amani said...

ak..kiter same laaa suke estima..nak kaler putih..tapi awin nak pakai toyota rush...estima tu tggu dah berkeluarga besaq,

Awangku said...

Keyrill --> malu coz umur dh naik baru nk amik lesen.. kat pusat latihan memandu ni ramai budak eskol jak.. huhu

Awin --> ish ikut2 jak.. hehehe gurau.. AK suka Estima Putih jg..

azwa_amani said...

dia yg ikut kiterr

fathiah said...

hahaha.... da pandai memandu xpe laaa....

iEn said...

bia betol umor baru 20????? haaaa..tak baik tipu

Awangku said...

Awin --> ceh.. haha..
fathiah --> iya...
iEn --> hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...