"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Monday, November 8, 2010

PerjuanganKu Takkan Selesai

Assalamualaikum.....

perjalanan kehidupan kita tak akan pernah selesai sehingga kita menemui hari kiamat kita.

Janganlah kita mempersiakan kehidupan kita ini dengan membuang masa. Gunakanlah ia sebaik mana..

memang takdir yang akan menentukan segalanya, namun kita kena berusaha untuk mencapai sesuatu yang kita inginkan..

memang tidak mudah tapi usaha yang penting kawan2..kalau orang lain boleh buat begitu, kenapa kita tak boleh??

aku bukanlah orang yg sudah berjaya tetapi masih lagi sama mcm kwn2..kita menuju ke arah yang sama..

pernah tak kita susun strategi dalam kehidupan??

seperti main bola juga, kalau tak ada strategi, kita akan terumbang-ambing dipermainkan oleh pihak lawan..

so, teruskan lah perjuangan kita kawan2..

berhentilah daripada berkhayal tanpa usaha yang gigih..

ini baru sahaja mukadimah kepada segala kepada apa yang aku nak tulis dalam blog ini..

thanks a lot..!!

8 comments:

syashafie said...

PERJUANGAN :)
selamat berjuang yeq . huhu .

chokeLy said...

hehehe...
dan semesti nye muke ini nk nyebok..

mukadimah bru??..
huhuu..~
xpe2..
pas ni isi2 penting lak ok..
go go go..!

sea_lavender said...

best3x..kate2 ni penaik smgat...
thnkz =)

azwa_amani said...

wahhh..bagusnya ak nie..sukerr :)

Di@n@ said...

terjah ur blog!
neway thank 4 visiting my blog..
dah jadik ur followers..
keep in touch k!
p/s: epi posting cekgu awang...

Awangku Johan said...

syashafie --> Thanks ya
chokely --> it's ok la hehe..
sea lavender --> ok. chaiyok..
Awin --> suke kerrr... Hehehe (muka malu) LOL
Di@n@ --> ok, terjah jgn x terjah.. huhu.. blm posting g ni, blm dpt surat cinta dr KPM

azwa_amani said...

ak : ske lah...

Awangku Johan said...

Awin --> hehe.. thniah.. kembang dah AK ni.. huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...