"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Thursday, November 11, 2010

Argghh.... TIRED..!!!!!


Ohhhh…. Badan ada sakit-sakit dan sengal. Kenapa sakit? Hehe.. apa lagi bermain dengan besi buruk d gym la… hahahaa… Malam ni bestnya masuk gym, dah la tak ramai orang so bolehlah concentrate wat set setiap besi2 buruk tu.. heheehe…

Tadi lepas solat Isyak terus salin pakaian dan tunggu member tuk masuk gym. Dimulakan dengan mengayuh basikal tuk daya kardio… Pastu baru la mulakan aktiviti dengan pelbagai gaya angkat besi buruk.. Hahahaha.. Lebih-lebih lagi suasana hujan, menambahkan kekhusyukkan buat set dalam gym.. hehehe..

Jam 11.00 balik…. Ni baru jak sampai rumah.. Hurrmmmm… badan dah berpeluh.. Ok la, nak pegi mandi dlu pastu makan mee tanpa minyak.. hahaha…

p/s : Hurmm.. nti bila dah blk sabah x tau nk p gym mana la ni.. pigi lonely-lonely la ni.. huhuhu…


Angkat besi buruk je keje budak ni


13 comments:

azwa_amani said...

besi buruk ????...amboii...pangil lah leklok..

PMOfficial said...

alangkah sedihnya pakcik dah stop dah....sudah setahun lebih xbleh angkat berat... =(..xleh la nak ketul2kan tangan....

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Awang,
Minat nk join contest?
Akak ada tag awang ni..egege

http://sufeenan.blogspot.com/2010/11/aisyeehaqaq-kene-taggiveaway-domain.html

PhotoGraphic said...

yeahh..itu dia en awang duk angakat besi buruk..hehe

Awangku Johan said...

Awin --> a'ah pggil bersi buruk.. hehe.
PMOfficial --> alaa pakcik, kembalikan zaman kegemilanganmu.. Huhu, kalau blk kat sabah nti x tau la nk p gym mana? huhuhuhu.. (x berteman)
S.U.F.E.E.N.A.N --> Hurmm, nti Awang tgok contest akak tu..
PhotoGraphic --> A'ah, angkat besi buruk.. hehe

chokeLy said...

hoyo...
g gym.. hehe..
ni mst dah taf kan.. ngee~
^^

Awangku Johan said...

chokely --> blm tough lg.. still on progress. kena amik masa..

shichi_iza said...

xberat ke benda 2??????????????????
hahaha, soalan kuar exam ni.... :)

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
berat la.. satu tu dlm 10kg kalau dah 2 beban dah berapa?? kiralah sndiri.. huhuhu.. Awang mmg minat sukan gym ni.. sbb tu kat rmh skrg ni berusaha wat mini gym sndiri.. coz kat kg lgsung x gym rakyat huhuhu

shichi_iza said...

berat 2... huhuhu ok la 2 wat gym sendiri, bila2 pon ble gunakan gym 2.... hehehe

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
haha bila dah biasa, berat beban tu pun kita dah jadi lali.. haha..
yup gym sndiri leh wat bila2 masa.. sblm tdo n bgun tdo kena wat

shichi_iza said...

nak angkat berat2 2 sblm n slps bgn tdo????????????? adoiiii

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
yup betul klu nk kekal bntuk la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...