"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Monday, November 8, 2010

Sabar Menunggu Panggilanmu

Salam semua.. Baru td jam 9.30 pagi AK call KPM tuk mengetahui tempat AK posting. So, pegawai tu kata result kluar dlm pertengahan bln 11 ni d portal. Pegawai itu kata, kalau nama tiada, kena sabar coz penempatan POSTING thn ni secara berperingkat.. Td AK paksa jg dorang semak nama AK d mana penempatan AK.. Tapi dorang still dgn jawapan mrk, Tggu d PORTAL... huhuhu


7 comments:

norazianawahab said...

hahahahha....sabo jer la...:P

apezs shah said...

sabar yea awang hehe...=)

senandung hatiku said...

Sabarlah cikgu..selangkah je lagi.kalau x sabar, bukan cikgu namanya. Akak lagila bnyk step. akhirnya dapat juga begelar cikgu! semoga berita gembira yg ditunggu muncul juga ya...

Awangku Johan said...

norazianawahab --> tu jak perkataan yg mampu tuk d luahkan stakat ni "Sabar"

apezs --> yup sabar, thanks ya

senandung --> Thanks kak bg suntikan rohani sikit kat awang hehe.. apa2pun idup kena diteruskan dgn gembira.. hehe

miya said...

huhu...boleh gak ekh main paksa2 ni? huhu.. bykkan bersabar ye,,

entri terbaru:
hutang menggunung nak tunjuk kaya
benci orang tikam belakang

norazianawahab said...

hehehhehe...:p

Awangku Johan said...

miya --> huhu, bertambah stress jadiknya..
norzianawahab --> hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...