"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Thursday, November 11, 2010

Budak Spiderman



Ibu : Apa khabar cikgu? Hari ini saya nak daftarkan anak saya ke sekolah ini.

Cikgu : Khabar baik puan. Siapa nama anak puan yang comel ini?

Ibu : Ha adik, apa nama adik? Jawablah, cikgu tanya tu.

Anak : Nama saya Spiderman.



Cikgu : Adik, cikgu bukan tanya nama superhero adik, tapi apa nama sebenar adik?

Anak : Oh maaf… nama saya Peter Parker…



Pssst : kalau korang dalam situasi begini apa kamu buat selepas itu????



14 comments:

azwa_amani said...

oowhhh nama cikgu emma stone (heroin peter parker...)..hikhik..

chentaMAYA said...

har har

Rozuan Ismail said...

teruk sangat influence media kat fikiran budak2 sekarang..kalau saya,daftar je naak dia nama spiderman..dah nak sgt kan..

pena said...

haha..

pndai btul budak 2 berkata-kata..

hehe..

sembil9n said...

Balas kat mak dia. Jadi puan ni Puan Parker ye :)

cKyN WaN said...

hahahahahaha

mintak la kad pengenalan takpun surat beranak
takpun tanya mak dia

zacky ~786~ said...

hahaa..~
mmg loyarr buruk itu adik.! :P

choc_vanilla said...

btol2 ade2 ke kisah gini... bahaya2

Ajie Mohd Tahir said...

'oh,name ckgu MJ',ckp dgn muke slmbe...
XD

Awangku Johan said...

Awin --> haha emma stone ke? Oprah Whitney
chentaMAYA --> hehehe..
Rozuan --> hehe.. nti namakan anak spiderman..
pena --> yup, bdk zmn skrg kan..
sembil9n --> a'ah..
cKyN --> haha... ntah2 nama dia pun betul2 spiderman..
zacky --> haha... adik yg best
choc --> hurmm bhaya..
Ajie --> haha..

Ciao Annin-sama said...

Aju pada ibu budak tu "Puan, anak puan terlalu banyak menonton TV. X elok untuk perkembangan dia" heheh!

shichi_iza said...

nak sign..... hahahahahaha

Awangku Johan said...

@@Ciao Annin-sama
hahaha.. betui tu..

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
haaa.. nk sign..
sign kat mana?? hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...