"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Saturday, November 13, 2010

Pasar Malam Tg.Malim... Adakah yang terakhir..




Arrgghh.. hari ni banyak bebenor barang-barang nak di packing.. Hurrrmm, tak pa la esok pulak saya sambung mempacking-packing barang hehee…

So, petang tadi selepas keja-keja memacking saya dan member plan nak pergi ke Pekan Tanjong Malim. Tujuan utama nak pegi ke pekan adalah nak pegi Pasar Malam… Yeaaahhhhh…. Kalau nak tau kan… dah hampir 2 bulan lebih saya tak pegi menziarah Pasar Malam Tg.Malim ni.. Hehehe, apo tidaknya busy sentiasa… Hehehehe (Eh, aku dah hbs study bz apa lg?)……

dalam bas UPSI nak p pekan (pasar malam)


Ni kawan saya, hurm.. tidoq kot.. namanya dia Juppri


Pegi pasar malam tadi jam 4 petang, setibanya d pekan Tg.Malim terus p kedai buku.. Hehehe.. cari novel… beli la novel Kitab Cinta Yusuf & Zulaikha.. Sebenarnya, saya ni peminat novel hasil tulisan Habiburrahman El-Shirazy dan Taufiqurrahman Al-Azizy.. Bait-bait tulisan mereka menyentuh sanubari wei… hehehee….

Ini la dia tapak pasar malam Tg.Malim


Novel yang saya beli


Ok, lepas itu saya dan member saya pegi cuci gambar.. Member saya nak cuci gambar. Kemudian kami pegi beli makanan.. Banyak makanan kami beli spt à Satay, laksa (fevret ni), apam balik, buntut ayam hehehe, murtabak, sup daging dan lain-lain lagi ar.. hehe… Banyak la benda yang kami makan nanti.. Hahahaha…


Hurm tak tau bila lagi saya akan mengunjungi Pasar Malam Tg.Malim ni… Coz tak lama lagi dah balik Sabah

10 comments:

Siti Mashitah Saidin said...

pasar mlm tg malim. tiap hari sabtu~ nasik kerabu sedap!~

Rozuan Ismail said...

habis cuti sem nanti kan,masuk balik UPSI..g la pasar malam tuh..

Awangku Johan said...

siti --> Nasik kerabu mmg sedap.. x tau bila nk mkn benda alah tu lg.. huhuhu

Rozuan --> masalahnya, sy dh hbis study.. 23 NOV ini dah lapor diri d JPN Sabah.. huhu, posting..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam cikgu
(ewah,...dah serasi gelar cikgu nie...)

saya pun suka penulis habibulrahman, masih bercinta dan masih mengulang ayat-ayat cinta dalam simpanan, hampir lunyai gitu..

nanti nak cari novel yng turut dibeli olah cikgu lah..mesti best....

THE LEKAT LEKIT STORY said...

penah singgah kat pasar malam tu skali ms nak blk ke kl dr kedah

Awangku Johan said...

Siti --> hurm dh lama bc novel ni.. tp komik la tetap d hati hehehe.. nmpaknya kita ni serasi la ek, sama2 suka hasil tulisan Habiburrhman.. moh ler p cari novel Kisah CInta Yusuf & Zulaikha hasil Tulisan Taufiqqurrahman Al-Azizy

THE --> ooh ya ke.. ok jg kan pasar mlm kat sini hehehe

nina syakina said...

windunyaaaa.... haah... nasi kerabu sedap... air tebu fressshhh sgt2... hihi... eee.... sedapnyerrr...

Awangku Johan said...

nina --> tu la namanya penangan makanan d bumi tg.malim.. semua sodap2..

g0m0k9enDek said...

awangku, saja buat org sedey!!! teringin tol nak jalan2 kat pasar malam TM... huaaaaaa!!!

Awangku Johan said...

>>g0m0k93nD3k
hurm, hg ok la blh lg p sini nnti coz semennjungan... yg Awang ni dah nk terbang ke Pulau Borneo ibarat sirih pulang ke gagang... huhuhu.. Akan merindui pasar mlm tg.malim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...