"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, November 2, 2010

Geram sangatttt!!!!!!!!!!!!


Hari ni balik dari keje, memang bersemangat waja nak pegi gym.. So, saya dan 2 orang lagi member saya bersiap-siap tuk pegi masuk gym..

Setibanya kami masuk gym, perasaan gembira jadi geram + sedih + marah coz REXCO (rakan exco) yang jaga gym tu kata hari ni turn mahasiswi masuk gym.. Punyalah kami bengang, padahal tiada mahasiswi pun masuk.. So, kami minta la sekejap jer main n kalau ada mahasiswi baru la kami kluar.. Tapi Rexco tu tetap dengan pendiriannya... Arrrgggsssshhhhh ,,,,, Hampeh tul.. dah la kami semangat nak main gym... last2.. ada halangannnn..... geraaaaaaaaaaammm sangatttt... sangattt....

Dengan peratus penyesalan dan kesedihan yang tinggi, kami pun beralih arah tuk bersukan dengan bermain futsal jak la... Hahahaha... last2 best ar jugak main futsal.. Walaupun jadual ari ni nak main gym tak tercapai akalku.. dengan main futsal leh ar.... hehehe.. berpeluh sakan jugak la.... hahahahaha...

Apa-apa pun, sihatkan la diri anda dengan bersukan... huahuahuahuahu.... Yeaaahhh

7 comments:

pan said...

maybe boleh cuba main benda lain..main kejar2 ker..i mean jogging..hehe..sambil2 jalan tgk keindahan alam..sy suka jogging sambil ambil gmbr..kdg2 tu, rumput n cacing pon nampak lawa..hihi..its me..

Siti Mashitah Saidin said...

maju lah sukan untuk negara~
yeay~

Awangku said...

pan --> a'ah men smbunyi2kan.. ahaha. main kejar2 tu yg x patut.. nti la try ek hehe.. sy pun suka joging jg tp mls ar joging coz td hujan cnfirm bab1 byk berkeliaran hehe..

Siti Mashitah --> yup, idup sukan, maju sukan, maju negara.. hahaha

azwa_amani said...

heheheh..kesian die ek....cakap lah kat mirul...

Awangku said...

Awin --> huhuhu, tak pa ar.. nti tengah mlm AK balas workout kat blk... Malas ar nk ckp dgn mirul tu

azwa_amani said...

laaaaaa..nape mals plak nak cakap ngn die..hehehe..xper2 nanti awi try cakap kat die ek....penghuni perlu diutamakn..ok..

Awangku said...

Awin --> hurmm, xpa ar.. dia ada pun bukan nk suh masuk pun.. huhu.. so bagus g mndiamkan diri jak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...