"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, November 9, 2010

Rawatan Tradisional Pak!!!!


Ohhh… apa ke peliknya orang yang mengeja ini ya???? Ni mesti masa sekolah dlu, selalu lari panjat pagar belakang sekolah ini. Sekarang dah selenge tak pasal-pasal.. Hahaha..!!!


Walaupun ejaannya yg terlalu moden (hehehe), tapi masih boleh difahami kan??? Kamu semua faham ke?? Kalau tak faham tu, pendek umur (bukan saya kata ya, Nujum Pak Belalang yang kata).. Hahahaha



8 comments:

9W2URY said...

yer laaa... ni tahun ejaan versi tahun bila ntah..
Rawatan tradisonal ni masalah sikit la, tak leh dapat mc.. heheh

Awangku Johan said...

9w2URY --> ntah ar jaman bila punya ejaan.. hehe.. mmg x akan dpt MC.. hehe

sembil9n said...

err... bahasa ape agaknye...ke slang melayu lama?

Awangku Johan said...

sembil9n --> a'ah mcm tulisan lama zaman 50-60an gtu

alieff said...

hahaha... gelak guling2 baca...
pening nak memahamkan benda alah tu...
adehh... main bantai je mengeja~ :)

Awangku Johan said...

alieff --> terpaksa fahami sndiri2 je ni.. Sy pun ada x fhm.. Tp ejaan kena racun tu yg best "Kena Ratsun" hahaha

chokeLy said...

pening bce..*_*

Awangku Johan said...

chokely --> jgn pening2 haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...