"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Sunday, November 7, 2010

My Lovely Hostel (Kolej Harun Aminurrashid - KHAR) UPSI

Ihsan pic dr memberku Stanley

Huhuhuhu… Tidak lama lagi saya akan meninggalkan kolej kediaman kesayanganku ini iaitu Kolej Harun Aminurrashid (KHAR) UPSI… Setelah 4 tahun lamanya aku berada di sini berteduh dek panas dan hujan, di kelilingi oleh kenangan pahit dan manis…

Akhirnya, pabila surat cinta dari KPM ku terima.. Maka, saya akur akan meninggalkan kamu wahai KHAR… Huhuhuhu…

Apa-apapun kenangan manis akan sentiasa tersemat di mindaku..


- Awangku Masazwan -

6 comments:

azwa_amani said...

ak..........(T_T)

Awangku said...

Awin --> kenapa?? sedih ke.. Huhuhu

azwa_amani said...

sedih laaaaaaaaaaaa...t_t

di sebalik wajahku.. said...

dah dapat ke surat tu??

Awangku Johan said...

Awin --> awat nk sedih, kan ramai lg member2 d sini.. gtu la dia pasang surut air.. yg akan pasang tu akan pergi jugak.. Pergi merujuk kpd mndidik ank bangsa.. kemudian, awin pulak yg akan myusul ikut jejak lgkah AK..

di sebalik wajahku --> blm lg sy terima surat cinta tu.. huhuhu

azwa_amani said...

tetap sedih...dah xde kawan gaduh2...ak jer yg ske ngusik awin..yg len sumer baik jer ngn awin, ak jer jaat skit....(sempat lagi nak mengenakan org)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...